הסדרות L1 ו-L2 מושקות בגרסאות חדשות, מעודכנות ומשופרות

קובוטה היפנית משיקה את הדור הבא של סדרות הטרקטורים הקומפקטיים מתוצרתה – L1 ו-L2. עיקר הכותרת הוא במעבר למנועים מתקדמים ועדכניים יותר, העומדים בתקני 'שלב 5' האירופאיים, אבל גם מעבר למנועים החדשים מדובר בטרקטורים חדשים כמעט מכל היבט.

הסדרות L1 ו-L2 של קובוטה מכסות טווח לקוחות רחב מאוד, ומכאן חשיבותן. טרקטורים אלו מתאפיינים בהרבה כוח ביחס לממדים ולגודל, הם מוצעים כסטנדרט עם הינע כפול וניתן לקבל את הגרסאות השונות עם קבינה סגורה וממוזגת או עם עמדת מפעיל פתוחה. טרקטורים מסדרות אלו מיועדים לבעלי חצרות גדולים, לתחזוקה שוטפת, לחקלאים – ככלי רב תכליתי בחצר, ברפת וכיו"ב, לעבודות כף קלות, לשירות המוניציפלי ועוד.

קובוטה L1 היא סדרה הכוללת גרסאות עם 45, 51 או 55 כ"ס. בכלים אלו הושם דגש עיקרי על ידידותיו ונוחות עבור המשתמש, בעיקר מן ההיבט הבטיחותי, שכן טרקטורים אלו מיועדים בין היתר עבור "חובבים", קרי – לקוחות שאינם חקלאים או אנשי תחזוקה/גינון/פיתוח נופי וכיו"ב. ההינע הוא הידרוסטטי, תלת-שלבי הנשלט אלקטרונית, ובהיצע גם תיבה עם 8 הילוכים לפנים ולאחור לבחירה.

קובוטה L2 היא סדרה חזקה וכבדה קצת יותר, הכוללת רמות הספק בדומה לסדרה L1, אך בנוסף עם גרסת קצה חזקה יותר – לה 61 כ"ס. כאן ניתן לבחור בין העברת כוח הידרוסטטית תלת שלבית הנשלטת אלקטרונית, או תיבה עם 16 הילוכים לפנים/לאחור. כל הטרקטורים בסדרות L1 ו-L2 מציעים כושר הרמה מרבי של 1,750 ק"ג בזרועות האחוריות.

הציוד לחקלאות ולגינון מתוצרת קובוטה מיובא לארץ על ידי חברת מכשירי תנועה.