לנדיני מחליפה את סדרה 4 הוותיקה בדור חדש ומתקדם יותר. כל הפרטים בידיעה

לנדיני האיטלקייה משיקה את סדרה 4 החדשה – טרקטורים קומפקטיים רב משימתיים. מדובר במחליפה לסדרה 4 הוותיקה, כאשר בלנדיני מציינים שדרוג, עדכון ושיפור כמעט בכל היבט של הדור החדש לעומת הסדרה היוצאת.

סדרה 4 החדשה של לנדיני מכסה טווחי הספק של 61 עד 75 כ"ס, וזאת בהשוואה לטווח 70-107 כ"ס אותו כיסתה הסדרה היוצאת. את מנוע הדויץ הוותיק מחליף מעתה מנוע קוהלר חדש – KDI2504 TCR – ארבע-צילינדרי בנפח 2.5 ליטר אשר באמצעות (בין היתר) מגדש טורבו, 4 שסתומים לצילינדר, הזרקת לחץ גבוה במסילה משותפת, מגדש ביניים מבטיח פעולה שקטה יותר, פחות פליטת מזהמים, צריכת דלק נמוכה יותר ועמידה בתקני 'שלב 5' האירופאיים.

הדגמים המוצעים בשלב זה הם 4-060, עם הספק מרבי של 61.2 כ"ס; 4-070 (68 כ"ס)  ו-4-080 עם 75.3 כ"ס. ניתן להעריך כי בעתיד תצטרפנה גרסאות הספק נוספות להיצע. תיבות ההילוכים כוללות את ה-Speed-Four המכאנית (הן ההילוכים והן יחסי ההעברה – Hi ו-Lo) עם 24 מהירויות לפנים ו-12 לאחור כתיבה סטנדרטית. ניתן להזמין תיבה דומה אך עם Powershuttle – אך ללא יחסי העברה Lo ו-Hi, עם סך 12 הילוכים לפנים ו-12 לאחור, או תיבה דומה עם Powershuttle ומצמד רב-דיסקי טבול בשמן עם שליטה באמצעות לחיצה על כפתור (Declutch control). כל אופציות תיבות ההילוכים מאפשרות מהירות נסיעה מרבית של 40 קמ"ש, מבטיחים בלנדיני.

הטרקטורים מסדרה 4 החדשה מוצעים בשלב זה רק עם הינע כפול, אך הלקוח יכול לבחור בין עמדת מפעיל פתוחה או קבינה סגורה וממוזגת. השלוב להינע קדמי נעשה הידראולית, כאשר בזמן בלימה משולבים הגלגלים הקדמיים באופן אוטומטי. בסרן הקדמי מוצע דיפרנציאל מוגבל החלקה כאבזור סטנדרטי. זווית הצידוד בגלגלים הקדמיים היא 55 מעלות. יציאת הכוח האחורית היא בתצורת 540/540E; יציאת כוח קדמית מוצעת כתוספת בתשלום. המשאבה ההידראולית היא בספיקה של 52 ליטר/דקה, כאשר בנוסף מוצעת משאבה רק למערכת ההיגוי, בספיקה של 30 ליטר/דקה. כושר ההרמה בזרועות האחוריות עומד על 3.0 טון.

יבואנית לנדיני לארץ היא חברת דוד צ'פניק מראשל"צ.