זטור מרחיבה את שיתוף הפעולה עם TYM הקוריאנית עם השקת סדרת טרקטורים קומפקטיים חדשה

זטור מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם TYM הקוריאנית ובמקביל – את היצע הטרקטורים הקומפקטיים שלה, עם השקת סדרה Compax החדשה. בסוף 2017 חשפה זטור את סדרה Utilix שכללה כלים בטווחי הספק שבין 43-49 כ"ס, ואלו היו למעשה טרקטורים של TYM לכל פרט וחלק, למעט הצביעה והלוגו השונים.

Zetor הצ'כית מצויה כבר אי אלו שנים בקשיים ומתקשה להתרומם כפי שתכננה, כפי שדיווחנו כאן לפני כשנתיים, ומסיבה זו – ככל הנראה – היא מעדיפה להשיע פחות בעצמה בפיתוח כלים חדשים, מהלך הכרוך בסכומי עתק, ומעדיפה לשתף פעולה עם יצרניות אחרות, דוגמת המקרה דנן, של שיווק ומכירות מוצר קיים, רק בשינוי קוסמטי.

הסדרה החדשה כוללת 3 גרסאות – COMPAX 25, COMPAX 35 ו-COMPAX 40 בטווחי הספק שבין 25 עד 37 כ"ס. המנוע המשרת בכלים אלו הוא תלת-בוכנתי מבית יאנמר העומד בתקינה האירופאית המחמירה. לדגם הבסיסי (ה-25) מיכל דלק בנפח 22 ליטרים, בעוד ששני הדגמים החזקים יותר מצוידים במיכל 34 ליטרים, המספיק לשעות עבודה ארוכות ברצף. הלקוח יכול לבחור בין העברת כוח סינכרונית (גרסאות ה-CL, עם 6 או 12 הילוכים לפנים ו-2 או 12 לאחור) או הידרוסטטיות (HT, שני יחסי העברה). למעט ה-Compax 25 המוצע רק עם קבינה פתוחה, ניתן להזמין את הדגמים החזקים יותר גם עם קבינה סגורה וממוזגת.

בזטור מתעתדים לשווק כלים אלו בעיקר לשירות המוניציפאלי וכ"טרקטורי חצר" המיועדים לכל מטרה.

יבואנית זטור לארץ היא חברת א.ל. טרקטורים מעמק חפר