ה'פועלים השחורים' של ואלטרה מוצעים בדור חדש ומשופר. קבלו את סדרה A החדשה

ואלטרה סדרה A

ואלטרה הפינית (Valtra), כיום חלק מקונצרן AGCO האמריקאי, משיקה את הדור החדש של סדרת הטרקטורים A – החמישי בשושלת. למעשה מדובר ברענון וחידוש מקיפים לסדרה A , המכונה מעתה בשם הקוד A5s במקום A4s.

ואלטרה סדרה A

סדרה A מהווה 'עמוד שדרה' בסיסי אצל ואלטרה, והיא מוצעת כסדרת טרקטורים רב תכליתיים, בכלל זה עבור משקים מעורבים ולעבודות עם כף קדמית, בטווחי הספק שבין 75 ל-135 כ"ס. כל דגמי הסדרה מוצעים עם תיבת הילוכים מכאנית 12×12 כסטנדרט, כאשר הדגמים עם ה-75-95 כ"ס מוצעים גם כאופציה בתשלום נוסף עם תיבות Hi-Tech 2 המתקדמות (24×24) או תיבות HiTech 4 – תצורת 16×16 עם פאוור-שיפט x4 – ו-32×32 עם הילוכי זחילה.

ואלטרה סדרה A

עיקר החידושים בסדרה החדשה ביחס לקודמתה, מעבר לרענון הקוסמטי כמובן, הם כדלקמן: כחמישה כ"ס יותר לכל דגם (מנועי AGCO Power עם 3 או 4 צילינדרים העומדים בתקני שלב 5 האירופאיים); קבינות חדשות עם מחוונים ואמצעי תפעול חדשים; אפשרות לשליטה ביציאות הכוח ובזרועות האחוריות מבחוץ; מערכת בקרת אחיזה חדשה; מערכת בלמים חדשה – כולל המשאבה והצנרת ההידראולית; מרווח הטיפולים גודל מכל 500 לכדי כל 600 שע"מ; חישוקים חדשים; מערכת דיאגנוסטיקה חדשה, ועוד.

יבואנית ואלטרה לישראל היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור.

ואלטרה סדרה A