קייס משיקה גרסה ארוכת-זרועות למעמיס ה-6.0 טון ה'חקלאי' שלה

קייס משיקה גרסה חדשה של המעמיס האופני הקומפקטי קייס 321F תחת שם הגרסה XR. גרסת ה-XR היא למעשה גרסה עם כושר הרמה והגעה אופקית טובים יותר – מן הסתם הודות למערכת זרועות ארוכה יותר – עיקר ההבדל בין גרסה זו לגרסאות הסטנדרטיות של ה-321F. גובה ההרמה המרבי בגרסה זו עומד על קצת יותר מ-370 ס"מ – שיפור של כ-30 ס"מ בהשוואה לנתון זה אצל 321F  סטנדרטי. עבור הלקוח מדובר בתוספת משמעותית בכל סוגי העבודות החקלאיות הרלוונטיות – העמסת חציר, הרמת שקי דשן או זרעים, מילוי נגרר גבוה או ארגז משאית וכיו"ב. עם השקת גרסה זו מוצעים כל המעמיסים של קייס – מה-321F  ועד 1121G בגרסאות XR עם זרועות ארוכות יותר.

CASE 321F XR

מדובר במעמיס במשקל עבודה של 6.0 טון בקירוב המונע באמצעות מנוע 3.4 ליטר מתוצרת FPT (פיאט) המציע כאן 74 כ"ס. המעמיס הקומפקטי מתוכנן לשרת בכל מגזרי העבודה של מעמיסים בקטגוריית משקל זו, בפרט בתחומי החקלאות, שם מהווים הממדים נתון משמעותי. בקייס מדישים כי המערכת ההידראולית תוכננה להעניק תגובות מיידיות ורגישות גבוהה לכל תנועת אצבעות של המפעיל, במטרה לאפשר עבודה מדוייקת ומהירה ככל הניתן.

מקייס נמסר כי מעבר לזרועות הכף הארוכות יותר, על ההתאמות הנדרשות, לא שונה גרסת ה-XR מגרסאות ה-321F המוכרות. יבואנית המעמיסים של קייס לארץ היא חברת קרסו