,

פולריס ריינג'ר 1000 חדש ל-2021

פולריס האמריקאית משיקה את סדרת רכבי הפנאי-עבודה המצליחה Ranger במהדורת 2021, בראשה גרסת בסיס תחרותית

פולריס ריינג'ר 1000

פולריס האמריקאית חושפת את היצע דגמי הריינג'ר (Ranger) המעודכן שלה לשנת הדגם 2021, בראשו ה-Ranger 1000 החדש לגמרי, המתוכנן ומיועד במיוחד לשרת אצל חקלאים, יערנים, בעלי משקים וחצרות גדולים וציידים.

כל דגמי הריינג'ר החדשים ל-2021 עברו רענון ועדכון מקיפים מבחינת עיצוב וקוסמטיקה, אך קיבלו גם תוספות ושיפורים משמעותיים יותר; מעתה מותקן בכל דגמי הריינג'ר 1000 ואריאטור מחוזק המתיימר להעביר טוב מיותר את כוח המנוע אל הגלגלים, במטרה לעמוד בעומסים גבוהים מבעבר ולהבטיח אמינות משופרת לאורך זמן. בפולריס טוענים כי מדובר בחיזוק של לא פחות מ-50% של המערכת ביחס לדגמים היוצאים. מרווח הטיפולים לואריאטור/מצמד לא פחות משולש (!) ביחס לדגמי 2020 והוא עומד מעתה על 9,600 ק"מ! במביל חוזקה כל מערכת העברת הכוח הקדמית ב-30% ביחס לדגמי קודמים לטובת שיפור העמידות והאמינות לאורך זמן. כפועל יוצא תוכננה השלדה מחדש, עם דגש על החלק הקדמי החדש – בכלל זה מערכת המתלים והבולמים, המבטיחים שיפור של 50% בחוזק. עוד תוספת שהפכה לסטנדרטית שראויה לציון היא שקע הטענה לטלפונים/מחשבים ניידים או כל מוצר אלקטרוני הדורש טעינה, באמצעות שקע הטענה חדש הניתן לאטימה בפני חדירת לחות.

פולריס ריינג'ר 1000

כאמור, החדשה המשמעותית היא הריינג'ר 1000 הבסיסי; הדגם הייעודי מתיימר להציע התאמה מירבית לייעודו ולצורכי הלקוחות, במקביל לשמירה על מחיר תחרותי הודות לאבזור מופחת והיעדר תוספות למיניהן שאינן בהכרח מועילות לשם ביצוע משימות כלי זה. המנוע הריינג'ר 1000 החדש הוא חדש לגמרי ומכונה ProStar 1000, כאשר הוא מכוייל לספק את ההספק והמומנט המרביים בסל"ד נמוך יחסית ובמהירויות נמוכות יותר לטובת יכולות מטען וגרירה – על חשבון ביצועי תאוצה ומהירות. אל המנוע החדש משודכת תיבת הילוכים רציפה חדשה המכונה Pro-PVTi המתיימרת לאפשר עבודה חלקה, יעילה ומדוייקת של העברת הכוח מהמנוע אל הגלגלים דווקא במהירויות נמוכות יותר ובעומס מלא. במילים אחרות: הפולריס ריינג'ר 1000 החדש תוכנן לעבודה קשה.

פולריס ריינג'ר 1000

פולריס ריינג'ר 1000 החדש מצוייד במנוע דו-בוכנתי בנפח כליטר (999 סמ"ק) עם הזרקת דלק, המייצר 61 כ"ס. השלדה חדשה בדגם זה ומכונה ומתיימרת להציע קשיחות מבנית גבוהה ביחס לדגמי עבר וכפועל יוצא – עמידות גבוהה יותר ועוד קשיחות בתנאי קיצון. דגם זה מצוייד כסטנדרט בספסל ישיבה המותאם לשלושה מבוגרים, כולל חגורות בטיחות כמובן.

פולריס ריינג'ר 1000

פולריס ריינג'ר 1000 מסוגל לגרור מטען עד למשקל של 1,134 ק"ג (2,500 פאונד). מרווח הגחון המינימאלי עומד על 30.5 ס"מ ומהלך הגלגלים הוא 25.4 ס"מ. כושר ההעמסה בארגז עומד על 454 ק"ג. בסה"כ מורשה הריינג'ר 1000 למשקל כולל של כ-940 ק"ג – נוסעים ומטען יחד. משקל הכלי עצמו עומד על כ-700 ק"ג. דגם זה מצוייד באי אלו אמצעי עיגון וקשירת מטען המפוזרים בסביבת הארגז.

פולריס מציעה את הריינג'ר 1000 החדש בשלוש גרסאות: הבסיסי, שמחירו בארה"ב עומד על כ-13,000$, גרסת ה-ESP עם היגוי 'כוח' חשמלי שעולה 1,000$ יותר והגרסה המאובזרת יותר – ריינג'ר 1000 Premium הכוללת אבזור סטנדרטי עשיר יותר (כמו פגוש פלדה מלפנים, מושבים מתכווננים, צביעה ייחודית ועוד) ורשימת תוספות ארוכה אותן ניתן להזמין עם הרכב. מחיר הגרסה המאובזרת יותר עומד על כ-15,000$.

יבואנית פולריס לישראל היא חברת ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי.

פולריס ריינג'ר 1000