, ,

חדש בארץ: המרססים של Mazzotti

חברת איירגרין (Airgreen) ממעיין צבי מודיעה על תחילת השיווק והמכירות המסודרים בישראל של המרססים מתוצרת מאזוטי (Mazzotti) האיטלקייה

חברת איירגרין (Airgreen) ממעיין צבי מודיעה על תחילת השיווק והמכירות המסודרים בישראל של המרססים מתוצרת מאזוטי (Mazzotti) האיטלקייה. נזכיר כי מזה כשלוש שנים נמצאת מאזוטי בבעלות ג'ון דיר, אך השיווק וההפצה של המותג ברחבי העולם נותר בחלקו מפוצל, קרי: יבואנים ודילרים נפרדים לג'ון דיר ולמאזוטי, וכך גם בישראל.

מאזוטי 3180 LP – גרסאות ה-LP מאפשרות הרמת והורדת המרכב לטובת שינויים במרווח הגחון

מאזוטי עוסקת מזה למעלה משבעים שנים בייצור מרססים, כאשר מזה אי אלו שנים היא מתמחה אך ורק במרססי 'סלף' (הנוסעים בעצמם), והפכה לאחת המובילות והמוכרות בתחום. רכישתה על ידי ג'ון דיר, כאמור, מהווה גושפנקא לגבי איכות מוצריה, המוניטין ורשת ההפצה והשיווק של החברה – בעיקר באירופה. 

מאזוטי 2130-2530

טווח הדגמים כולל גרסאות עם רוחב 'בום' (רוחב ריסוס) הנע בין 18 ל-36 מטרים, עם מיכלי ריסוס בנפח שבין 2,130 עד 6,600 ליטרים. כל הדגמים מונעים באמצעות מנועי ג'ון דיר, המעבירים את כוחם אל כל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית. מרססי מאזוטי מגובים בשנה אחת אחריות על מערכת המרסס ושנתיים אחריות על המנוע. מהיבואנית נמסר כי בשל ה'קרבה' לג'ון דיר והשימוש במנועי ג'ון דיר יקבלו המרססים שירות למנועים באמצעות מוסכי ג'ון דיר בארץ.

לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לבן מחברת 'איירגרין' בטל' 054-8081920, בדוא"ל ben@airgreen.co.il, בפייסבוק (לחפש AirGreen ltd) או דרך האתר www.airgreen.co.il

מאזוטי 3180