Cub Cadet האמריקאית משיקה צמד חדש של מכסחות חשמליות מקצועיות

Cub Cadet LR2 ES76

יצרנית הציוד לגינון האמריקאית קאב קאדט (Cub Cadet), משיקה צמד טרקטורוני כיסוח – על טהרת החשמל; קאב קאדט היא חלוצה בתחום לאחר שהשיקה ראשונה בעולם מכסחת ('בלרינה') חשמלית כבר בתחילת 2013 והחלה בשיווקה כשנה לאחר מכן.

Cub Cadet XT2 ES107

עתה, אי אלו שנים מאוחר יותר, חושפת החברה את טרקטורון הכיסוח XT2 ES107 וה'בלרינה' (מכסחת בה המפעיל יושב על גבה והמסוגלת לסיבוב עם רדיוס אפס) LR2 ES76 – שניהם מונעים באמצעות מנועים חשמליים המקבלים את כוחם מצבר מצברי Li-Ion (56  וולט).

Cub Cadet XT2 ES107

שני כלי הכיסוח מאפשרים הטענה מלאה ממצב מרוקן תוך כארבע שעות בלבד. מדובר כמובן בסוג הינע שאינו פולט גזים רעילים, כך שהוא מיועד לעבודה במקומות בהם יש רגישות לנושא, בכלל זה בתוך איזורים מיושבים בצפיפות, ורמות הרעש הזניחות בהשוואה לציוד דומה עם מנועי בנזין או דיזל מאפשר אף עבודה בשעות מנוחה.

Cub Cadet LR2 ES76

קאב קאדט LR2 ES76 מציע רוחב כיסוח של 76 ס"מ וזמן עבודה רציפה של עד 60 דקות. הטרקטורון החשמלי XT2 ES107 מציע רוחב עבודה של 107 ס"מ והוא מאפשר עבודה רציפה של עד 90 דקות, הודות למצבר גדול יותר. בכלי זה ניתן לקבע שלושה מצביע עבודה: כיסוח עם העפת הדשא הקצוץ הצידה או אחורה, או ריסוק – מצב בו הדשא נקצץ דק ומוטל חזרה על המדשאה כחומר דישון ולמניעת בריחת לחות.

צמד טרקטורוני הכיסוח החשמליים יימכרו החל מהקיץ הקרוב (2020). יבואנית קאב קאדט לארץ היא חברת דנאור רון ממושב גן חיים שבשרון

Cub Cadet XT2 ES107