, ,

לנדיני מציגה סדרה 7 חדשה

סדרה 7 – הבכירה של היצרנית האיטלקייה – מקבלת רענון מקיף שעיקרו עיצוב חדש ומודרני יותר

Landini 7-230 Robo-Six

לנדיני האיטלקיה, חברה-בת של קבוצת ARGO וחברה-אחות למותג מק'קורמיק, חושפת במסגרת תערוכה חקלאית באיטליה את הדור הבא של סדרה 7 מתוצרתה; הטרקטור שהוצג היה הגרסה הבכירה בסדרה – לנדיני 7-230 Robo Six – שמנועו מציע 225 כ"ס. סדרה 7 כללה עד כה טרקטורים בטווחי ההספק שבין 150-225 כ"ס שסופקו על ידי שני מנועים שונים – תלוי בגרסה: 4-צילינדרי בנפח 4.5 ליטר או 6-צילינדרי בנפח 6.7 ליטר. נתון זה – ככל הנראה – לא ישתנה גם בסדרה החדשה. סדרה 7 היא הבכירה אצל לנדיני כיום, למרות שהחברה-האחות מק'קורמיק כבר משווקת את סדרה X8 ההגדולה והחזקה יותר, כאשר בניגוד לצפוי נותרה לנדיני עד כה ללא גרסתה לנושא. סדרה X8 של מק'קורמיק כוללת טרקטורים בטווחי הספק (מרביים) של 264-310 כ"ס.

הטרקטור שנחשף זה עתה נותר בבסיסו דומה לדגם היוצא, אך עבר אי אלו שדרוגים ועדכונים קלים כמעט מכל היבט, ובעיקר – קיבל עיצוב חדש לגמרי המלמד על קו העיצוב העתידי של לנדיני; הקווים מודרניים וחדים יותר, יחידות הפנסים המעוצבות מחדש הן מעתה על בסיס טכנולוגיית ה-LED והקבינה – על אף שמתבססת על זו המוכרת מסדרה 7 היוצאת – קיבלה עדכון ורענון חיצוניים ופנימיים וכפועל יוצא מראה חדש ומודרני יותר. יצויין כי בסה"כ כולל הטרקטור – גם על גג הקבינה – 20 יחידות תאורה בטכנולוגיית ה-LED. בנוסף הוחלפו המשככים בחדשים והם מבטיחים יכולות גבוהות יותר וכפועל יוצא – נוחות גבוהה משמעותית; בלנדיני מבטיחים כי סדרה 7 החדשה אינה רק נראית חדשה יותר, היא גם מבטיחה איכות הרכבה, רמות גימור, נוחות נסיעה ותפעול ושדה ראייה טובים יותר.

השם Robo Six המצורף לדגם מלמד על תיבת פאוורשיפט בעלת שש מהירויות המשודכת למנוע הטרקטור. ככל הידוע לא תוצע בשלב זה גרסת גיר רציף. המנוע נותר אותו מנוע FPT (פיאט) בנפח 6.7 ליטר והוא עומד בתקני 'שלב 5' האירופאיים העדכניים. המערכת ההידראולית מוצעת בשתי גרסאות: סטנדרטית, תחת השם Active, עם ספיקה מרבית של 123 ליטר/דקה, או לנדרשים למערכת הידראולית חזקה יותר – תחת השם Dynamic ועם ספיקה מרבית של 163 ליטר/דקה.

עוד חידוש בסדרה 7 המעודכנת מתייחס לאפשרות כיוונון יחידת גלגל ההגה באופן חשמלי, מסך מגע גדול וחדש (12") עם תפריט חדש והמתיימר להיות נוח וקל יותר לניווט והמאפשר מעקב מדוייק יותר אחר צריכת הדלק (כולל חלוקה לפי שטחים). כאופציה משודרות למסך זה צילומי מצלמות אחוריות וקדמיות, למי שיזמין אופצייה בתשלום זו.

יבואנית לנדיני לארץ היא חברת דוד צ'פניק מראשל"צ