,

רענון דגמי בובקט ה'חקלאיים'

בובקט מעבירה שלושה דגמים 'חקלאיים' סדרת שיפורים ועדכונים ההופכת אותם למעשה לחדשים

בובקט משיקה שלוש מהדורות מעודכנות ומחודשות של מיני מעמיסים מתוצרתה, שלושתם מיועדים לעבודה (בין היתר) במגזרי החקלאות השונים ורלוונטיים מעתה – כדגמי 2020. מדובר בבובקט S450, בובקט S510 ובבובקט S530 המוכרים, שקיבלו סדרת עדכונים ושיפורים קטנים, אשר יחד מתיימרים להפוך כלים אלו לחדשים.

השדרוג והשיפורים מתייחסים לכלים המעודכנים דנן, גם עבור אלו המיועדים לעבודות שאינן חקלאיות, אבל בגלל הגודל, קטגוריית המשקל והביצועים מצליחים דגמים אלו לא במעט במגזר החקלאי, לכן שוק זה הוא הכי המשמעותי והרלוונטי לעדכון.

בבובקט מציינים כי כל מערכות ניהול המנועים בדגמים אלו עודכנו, והמחשבים כוילו מחדש במטרה להעלות את ההספק הזמין והמומנט, ובמקביל להוריד את צריכת הדלק. העלייה בהספקים ובמומנט היא משמעותית: ב-S450 ההספק נותר כ-49 כ"ס, אך ב-S510 וב-S530 ההספק עלה מ-49 כ"ס גם כן, לכדי כ-55 כ"ס. המומנט עלה בכל הדגמים הרלוונטיים ב37% משמעותיים ביותר. העלייה הגדולה במומנט איפשר לתכנן את עבודת המנוע בסל"ד נמוך מעד כה, וזו הסיבה העיקרית לירידה בצריכת הדלק, מסבירים בבובקט. גם המערכת ההידראולית היא חדשה, ומבטיחה עוד כוח, עוד מהירות בכל מהלך והכל תוך צריכת אנרגייה נמוכה מעד כה.

דגש רב הושם גם על רענון ושיפור סביבת העבודה, באמצעות טיפול רוב המכלולים, המתגים והאבזור בתחום הנדסת האנוש והנוחות בתפעול. גם כל תחום הטיפולים והתחזוקה השוטפת טופל ועתה מובטחת נוחות וקלות רבה יותר במשימות אלו, בפרט באתרי העבודה.

יבואנית בובקט לארץ היא חברת אמקול