, ,

מעמיסי Kaweco – מותג נולד

יצרנית המעמיסים הקומפקטיים הגרמנייה Quappen Lader נרכשה על ידי חברה הולנדית שתפיץ את הכלים תחת שם המותג Kaweco

מותג נולד: מעתה יוצעו המעמיסים הקומפקטיים אותם ייצרה Quappen Lader הגרמנייה תחת שם המותג Kaweco; מדובר בשם המוכר היטב במרכז אירופה בתחום המיכון החקלאי המתקדם. Kaweco היא חלק מקבוצת Reesink Production ההולנדית, המתמחה בתכנון, פיתוח וייצור מיכון וציוד חקלאי (דוגמת נגררים לפיזור דשן נוזלי, עגלות לאיסוף ירק וכיו"ב) כמו גם מכונות מיוחדות לתעשייה ובבניית מרכזים לוגיסטיים. מדובר למעשה ברכישת ידע ויכולות ייצור של יצרנית קטנה וכמעט אנונימית, ושיווקם תחת שם מותג חדש ומוכר יותר והזרמת תקציבים להמשך פיתוח והרחבת הייצור. במילים אחרות: לשוק האירופאי הצפוף והתחרותי ממילא של המעמיסים הקומפקטיים – בעיקר לשימוש חקלאי – נכנס מתחרה חדש ומשמעותי. נזכיר כי ל-Reesink Production מערך סוכנים ונותני שירות מפותח שאמור להקל את החדרת המותג החדש לשוק.

בשלב ראשון יתבסס ההיצע של המעמיסים הממותגים מחדש על היצע  Quappen Lader, הכולל מעמיסים במשקלי עבודה שבין 2.0 ל-3.8 טון. ההבדל היחיד בשלב זה הוא במיתוג מחדש, הכולל את שם המותג Kaweco וצביעה בכתום במקום בכחול.

המעמיסים הזעירים יוצעו בשלוש רמות אבזור והתאמה שונות, לפי דרישות וצורכי הלקוח: חקלאי, תשתיות ובניין וגננו ופיתוח נופי. המנועים מגיעים כולם מיאנמר היפנית ומוצעים – בהתאם לגרסה – בטווח ההספק שבין 25 ל-48 כ"ס.

החברה הודיע כי שיווק ומכירות המעמיסים החדשים תחת השם Kaweco כבר החל. בשלב זה אין לחברה נציגות בישראל.