,

ניו הולנד T4 משופר ל-2020

ניו הולנד מוסיפה שיכוך קדמי ואופציית צמיגים ייחודית לדגמי ה-T4 המיועדים למטעים ולכרמים

ניו הולנד T4 110N

ניו הולנד משיקה את גרסאות המטעים והכרמים של סדרה T4 – להיט המכירות המסורתי בשוק הישראלי – במהדורות משופרות ומעודכנות לקראת 2020. מדובר בגרסאות הצרות/נמוכות של סדרה T4 הרחבה ועתירת הגרסאות, מתת הסדרות V, N ו-F כפי שנחשפו במסגרת תערוכת 'אגריטכניקה 2019' שנערכה זה עתה בהאנובר שבגרמניה.

השינוי המהותי ביותר הוא בסרן הקדמי, שמעתה מוצע גם עם שיכוך כאופציה. מדובר במערכת שיכוך פרי פיתוח עצמי של ניו הולנד, שדומות לה מוצעות זה מכבר בטרקטורים גדולים יותר של היצרנית המכונה Terraglide. הסרן המשוכך עבור סדרה T4 מיוצר בשלוש מידות רוחב שונות – בהתאם לסוג הגרסה עליה הוא מיועד לשרת, והוא מבטיח לא רק נוחות משופרת עבור המפעיל, אלא גם אחיזה טובה יותר בתנאי קיצון (עליות, שיפוי צד, מצע משובש מאוד וכיו"ב) והתנהגות טובה ויעילה יותר של הטרקטור בעיקר תחת עומס מרבי, הודות לספיגת חלק ניכר מהמכות והעומסים בתוך המתלה ולא בשלדה וביתר מכלולי הטרקטור.

שיפור יכולות העבירות והבטיחות בתנאי שטח קיצוניים הם גם מה שעמדו מאחורי השדרוג השני המשמעותי של סדרה T4 המעודכנת: אופציה לקבלת הצמיג הייחודי ללא הפנימית מתוצרת Trelleborg – ה-PneuTrac הייחודי, במקור פיתוח של מיטאס הצ'כית, שבמהלכו נרכשה על ידי טרלבורג השבדית שהמשיכה את הפיתוח עד להבשלת המוצר המוגמר לא מכבר.

על פי טרלבורג וניו הולנד מציע הצמיג הייחודי שלושה יתרונות משמעותיים: אחיזה משופרת, בעיקר בשיפועים – עד 24% שיפור ביחס לצמיג קונבנציונלי ממולא באוויר, עמידות בפני תקרים – יתרון הגובר על מצע משובש. מסולע ואף משופע ענפים חדים, והתנגדות גלגול נמוכה יותר, נתון המשפיע במישרין על צריכת הדלק.

יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה.

ניו הולנד T4 110N