, ,

מכבש העל של קייס

קייס משיקה את המכבש הכבד, המתקדם והיעיל ביותר מתוצרתה תחת השם LB436 HD

מכבש חציר CASE LB436 HD

קייס האמריקאית במקור, כיום חלק מקונצרן CNH הנשלט על ידי פיאט האיטלקייה, משיקה את מכבש החציר הגדול והמתקדם ביותר מתוצרתה – LB436 HD – המחליף בתואר ובמעמד את הקייס LB434 XL. החשיפה הרשמית בפני הציבור נערכה זה עתה במסגרת תערוכת החקלאות אגריטכניקה 2019 (Agritechnica 2019) בהאנובר שבגרמניה.

המכבש החדש מחליף את המכבש הכבד והגדול ביותר של קייס עד כה, ה-LB434 XL כאמור, עם ביצועים טובים יותר כפסגת ההיצע של היצרנית. על פי קייס מציע המכבש החדש דחיסות הגבוהה ב-22% וזאת בייצור חבילות באותו הגודל: 90×120 ס"מ.

על פי קייס דומה ה-LB436 HD החדש בבסיסו ל-LB434 XL, אך הוא משופר, מחוזק ומשודרג מכל היבט; מערכת ה'פיק-אפ' היא חדשה (רוחב עבודה: 235 ס"מ), מהלך זרימת החציר עוצב מחדש, מערכת הדחיסה חדשה וגם מנגנון הקשירה משופר ומבטיח עבודה יעילה, מדוייקת ואמינה יותר. מכבש זה, על פי קייס, נועד בראש ובראשונה לחסוך בזמן ובמקום, שכן על אותה כמות החציר/קש ניתן לייצר פחות חבילות – פחות מה לאסוף מהשדה, פחות מה להוביל ופחות שטח אחסון על אותה כמות החציר/קש.

מכבש חציר CASE LB436 HD

בקייס מסבירים שבין יתר השינויים והחידושים במכבש זה לעומת מכבשים אחרים בהיצע נמצא מערכת העברת כוח מכאנית חדשה – מאסיבית ומחוזקת, מערכת קשירה חדשה – חזקה ואמינה יותר בכדי לעמוד בעומסים הגבוהים יותר, התאמה מלאה ל-ISOBUS Class 3 הנשלטת מתוך הקבינה, אך המאפשרת גם למכבש להכתיב את קצב העבודה לפי התנאים בשטח, שלדת Heavy Duty מחוזקת ועוד.

בקייס כבר החלו בשיווק ומכירות המכבש החדש; יבואנית קייס לישראל היא חברת ניו פלדמן מחיפה.