,

ה'סלף' של Siloking – מעתה גם 4×4

מסתבר שגם המכונה המשוכללת והמתקדמת ביותר צריכה יכולות תנועה ועבירות לביצוע משימתה

Siloking הגרמנייה חושפת במסגרת 'אגריטכניקה 2019' את היצע מפזרות המזון לרפתות ודירים החדש ל-2020, עם חדשה עיקרית מעניינת: מעתה תוצע סדרת ה-SelfLine 4.0 כולה, על תת הסדרות שלה, עם אופצייה להינע כפול; מדובר במערכת הינע המוגדרת קבועה עם חלוקה של 50:50 בכוח המועבר לסרנים הקדמי והאחורי. תוספת זו מגיע לאחר כ-4 שנות ייצור ומכירות גוברות, לאחר דרישות רבות מצד לקוחות לשפר את כושר התנועה של ה'סלף' המתקדם.

Siloking SelfLine 4.0 System 500+ 4WD

מסתבר שברפתות ודירים רבים באירופה יש לא פעם מרחק ארוך יחסית בין איסוף המזון למקום החלוקה, ולא פעם מדובר בשבילים שאינם הדוקים או בתנאי אקלים קשים הכוללים שלג, בוץ ואף קרח. תנאים אלו מבטלים גם את יכולות הכלי המשוכלל והמתקדם ביותר – כל עוד אינו יכול לנוע ולהתקדם. הוספת ההינע לסרן הקדמי אמורה לפתור בעיה זו.

בסילוקינג משתמשים בסרנים מתוצרת Kessler המיועדים לציוד כבד והמתוכננים לעמוד בתנאי קיצון לא רק מבחינת משקל ועומס, אלא גם מבחינת התנאים הסביבתיים. יחד עם הוספת סרן מניע נוסף מוחלפת מערכת הבלימה בחזקה ועמידה יותר. שני הסרנים כוללים נעילת דיפרנציאל רוחבית מלאה המופעלת חשמלית. יבואנית סילוקינג לארץ היא חברת אראה