, ,

קובוטה: גרסת זחלים למטע ולכרם

קובוטה חושפת את ה-M5091 Narrow המוצע כסטנדרט עם מערכות זחלים מאחור

קובוטה N5091 Narrow

קובוטה היפנית חושפת גרסה מיוחדת של טרקטור המטעים והכרמים הצר M5091 Narrow; הגרסה החדשה מגיעה עם מערכת זחלי גומי מקורית 'מהמפעל', כאופציה להזמנה עבור טרקטור זה. מערכת הזחלים נועדה להגדיל את האחיזה של טרקטור זה – בעיקר תחת עומס – בשיפועי צד ובעליות/ירידות – תנאי שטח המאפיינים לא פעם מטעם ובעיקר כרמים, כמו גם לאפשר חלוקת משקל (לחץ ליחידת שטח) טובה יותר, למניעת דחיסה מזיקה של הקרקע; בקובוטה מגיבים על המגמה ההולכת וגדלה של העמסת עוד ועוד מערכות ומשקל על טרקטורים מסוג זה, שלמרות ממדיהם הקומפקטיים הנובעים מכורח, נאלצים להתמודד עם עומסים ומשקלים ההולכים וגוברים.

קובוטה N5091 Narrow

לקובוטה M5091 Narrow מנוע מתוצרת קרובוטה בנפח 3.8 ליטר עם 4 צילינדרים, המייצר כאן 93 כ"ס. הכוח מועבר אל הגלגלים הקדמיים והזחלים מאחור במקביל באמצעות תיבת הילוכים עם 18 מהירויות לכל כיוון ובקרה/פיקוח אלקטרו-הידראולית. המשאבה ההידראולית מציעה ספיקה מרבית של 69 ליטר/דקה והזרועות האחריות מסוגלות להניף מטען עד למשקל של 2.3 טון. טרקטור זה מוצע כסטנדרט עם יציאת כוח אחורית (PTO) במהירות 5400 סל"ד, וכאופציה עם מהירות 1,000 סל"ד.

ההשקה הרשמית של הטרקטור החדש תיערך במסגרת תערוכת 'אגריטכניקה 2019' שתיפתח ב-10 החודש (נובמבר) בהאנובר שבגרמניה. יבואנית קובוטה לארץ היא חברת מכשירי תנועה.