פרטים ראשונים אודות סדרה 6M חדשה לגמרי מתחילים לדלוף, ומהם ניתן להבין כי מדובר בדור חדש מן המסד. קבלו את הידוע עד כה

ג'ון דיר תחשוף במסגרת תערוכת Agritechnica 2019 שתיערך בנובמבר בהאנובר שבגרמניה סדרה 6M חדשה לגמרי. ידיעה זו מצטרפת לידיעה בדבר סדרה 8R חדשה לגמרי אודותיה כבר סיפרנו לכם כאן, שתיחשף אף היא במסגרת התערוכה. 

ג'ון דיר סדרה 6M (דגם 2019)

סדרה 6M האירופאית (להבדיל מסדרה בשם זהה המשווקת בצפון אמריקה) מוצעת כיום ב-8 גרסאות הספק שונות ובכמה רמות אבזור, והיא ממוצבת בהיצע ג'ון דיר כסדרה בסיסית, מאובזרת פחות וזולה יותר לסדרה 6R. כיום מוצעים דגמי הסדרה בטווחי ההספק שבן 110 ל-195 כ"ס.

סדרה 6M החדשה תהיה ככל הנראה …חדשה לגמרי, דהיינו – בעיצוב החיצוני, בקבינה (שתהיה זהה לזו המותקנת בסדרה 6R) וייתכן שגם בהיצע המנועים שבשלב זה לא ברור אם הוא יורחב או שיישאר דומה למוכר כיום מבחינת דרגות ההספק, אך בסבירות גבוהה הוא יוצע לאחר סדרת שיפורים ועדכונים שיבוצעו בהם. תמונות ריגול מטושטשות המסתובבות ברשת חושפות כי השינוי העיצובי יהיה דרמטי בעיקר בשל עיצוב חופת מנוע חדש לגמרי, שיתאפיין בהטיה חדה לפנים; שינוי זה – אם יתברר כנכון – נועד לחזק את האטרקטיביות של טרקטורים אלו במשקים מעורבים וברפתות, שכן בכך גדל משמעותית שדה הראיה לפנים ולמטה בעבודה עם כף. שמועות באירופה טוענות כי השינוי המהותי בעיצוב החזית של הסדרה המעודכנת בוצע בהשראת הטרקטור המצליח של מסיי פרגוסון – ה-MF 5700 S – שעושה חייל באירופה (המותג אינו מיובא לארץ), בעיקר בסגמנט הרפתות, הדירים וכטרקטור רב תכליתי לעבודה גם עם כף קדמית.

כל המידע הרשמי והפרטים יתפרסמו מן הסתם לכל המאוחר עם פתיחת תערוכת Agritechnica 2019 המתוכננת ל-9.11. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר

מסי פרגוסון MF 5700 S – השמועות מרמזות כי עיצוב החרטום המשופע של טרקטור זה השפיע על עיצוב סדרה 6M החדשה של ג'ון דיר