קיוטי CS2220
,

רענון הקומפקטי של Kioti

קיוטי CS2220

קיוטי CS2220

יצרנית הטרקטורים – בעיקר הקומפקטיים – הקוריאנית קיוטי (Kioti) משיקה טרקטור זעיר חדש בשם CS 2220. דגם זה מחליף את הקיוטי CS 2210 הוותיק שייצורו יופסק; מדובר בטרקטור המשתייך לסגמנט ההולך וצומח, בעיקר באירופה, של טרקטורים זעירים (micro-tractor) המותאמים למגוון רחב של משימות, החל, כמובן, מעבודות בתחומי החקלאות השונים במשק, בחצר, בדיר וכיו"ב, עבור במשימות חצרנות וגינון וכלה במגוון עבודות בשירות המוניציפלי, בכלל זה בהתחבר למכסחת דשא אמצעית. כלים אלו מוצעים על פי רוב מוכנים לחיבור לכף קדמית, חלקם עם יציאות הידראוליות קדמיות מובנות.
קיוטי CS 2220 מיועד לשיווק באירופה ובארה"ב. הוא מצויד בשתי יציאות כוח מכאניות (PTO) – האחת אחורית, והשנייה אמצעית – להפעלת מכסחת דשא מתחברת. ניתן להזמין את הטרקטור הזעיר עם כמה סוגי חישוקים ומגוון רחב של צמיגים, בהתאם לייעוד – למדשאות, לנסיעה על מצע קשה, לעבודה בשדה וכיו"ב. המנוע מיוצר על ידי Shibaura היפנית; מדובר במשולש בוכנות בנפח של כ-1.1 ליטר המייצר כאן 22 כ"ס. תיבת ההילוכים היא מכאנית וכוללת 6 מהירויות לפנים ו-2 לאחור המאפשר מהירות מרבית של 15.6 קמ"ש לפנים וכ-6.0 קמ"ש לאחור. לטרקטור היגוי מוגבר הידראולית ('הגה כוח') והינע כפול, עם אפשרות לחיבור וניתוק הגלגלים הקדמיים למאמץ, לפי הצורך. מאחור יש כסטנדרט נועל דיפרנציאל. המשאבה ההידראולית מציעה ספיקה מרבית של כמעט 25 ליטר/דקה; הזרועות האחוריות מסוגלות להרים עד 318 ק"ג, בזמן שמשקל הטרקטור כולו, מוכן לעבודה, עומד על 710 ק"ג. הממדים, כצפוי, קומפקטיים ביותר עם אורך כולל של כ-262 ס"מ, רוחב של כמטר אחד וגובה – בקצה מסגרת ההגנה – של כ-223 ס"מ. רדיוס הסיבוב (עם בלם) הוא 254 ס"מ.

קיוטי CS2220

קיוטי CS2220

המהדורה החדשה של קיוטי בסגמנט הכלים הזעירים מעודכנת מבחינת תקינת המנוע לנדרש באירופה ובצפון אמריקה. בקיוטי טוענים כי כל סביבת המפעיל עודכנה והיא מציעה עתה הנדסת אנוש משופרת, קלות רבה יותר בתפעול ושיפור בגישות לטיפולים ובטיפולים עצמם. המחיר באירופה צפוי להיות "מתחת ל-11,000 יורו".
קיוטי מיוצג בארץ על ידי חברת צ.ל.ע. מעמק חפר.