,

צ.מ.ח אקספו 2019 – הדוכן של מפרם

תערוכת צ.מ.ח אקספו שתיערך בספטמבר במתחם צנובר ברמה"ג הולכת ומתמלאת, ואם לשפוט על סמך הבטחות היבואנים השונים, הרי שניתן בהחלט לצפות ללא מעט חידושים ומוצרים שזו תהיה חשיפתם הראשונה לעיני הציבור הרחב בישראל. אחד הרעיונות הבסיסיים העומדים מאחורי תערוכות אלו הוא בהזדמנות עבור היבואנים/יצרנים לחשוף ולהציג בפני קהל גדול ככל הניתן את מרכולתם, בעיקר את המוצרים החדשים שלהם. עבור המבקרים מדובר בהזדמנות פז להתעדכן ממקור ראשון, גם עם העיניים וגם עם הידיים, בכל מה שחדש ורלוונטי עבורם – ומבית כל הספקים במקביל.
חברת מפרם, המוכרת בעיקר כיבואנית ג'ון דיר בישראל, מתכננת להעמיד ביתן גדול ומכובד, שיכלול לא מעט חדשות מעניינות. אז מה בתכנון?

קומביין לתחמיץ מסדרה 9000 החדשה

קומביין לתחמיץ מסדרה 9000 החדשה: כנראה שכבר מרחוק יזהו מבקרי התערוכה את המפלצת הגדולה, העדכנית והמתקדמת ביותר בהיצע הירוקים לקציר ירק לתחמיץ; בתערוכה תיערך החשיפה הציבורית המלאה הראשונה של הקומביין המתקדם ועתיר ההספק והתפוקה מסדרה 9000 החדשה, שכלי ראשון מסוגו כבר שווק ועובד בארץ. הקומביין המתקדם כולל מערכות התרעה לגילוי אבנים ומתכת, אפשרויות רבות למגוון שולחנות קציר ויכולות לשינוי מהיר של יחסי ההעברה בתוף הקיצוץ.

ג'ון דיר 5100GF

טרקטור למטעים מסדרה GF

טרקטורים למטעים מסדרה GF: המילה האחרונה מבית הירוקים למטע ולכרם בישראל היא סדרה GF, והיבואנית תציג שני דגמים במסגרת התערוכה: 5090GF ו-5105GF, עם 90 ו-105 כ"ס מרביים, בהתאמה. טרקטורים אלו מוצעים עם גיר מכאני 24/24 או גיר אלקטרו-הידראולי 12R/24F פתוח/סגור, הינע 4X4 או 4X2.

טרקטור פרופיל נמוך מסדרה GL

טרקטור פרופיל נמוך מסדרה GL: בתערוכה יוצג ג'ון דיר 5100GL – טרקטור בעל פרופיל נמוך בהספק מנוע של 100 כ"ס לעבודה בכרמים או מטעים, מתחת לקונסטרוקציות הדליה או נוף ש"סוגר" על השורה. התמסורת כאן היא תמסורת 24R/24F מכאנית.

טרקטור לכרמים ולמטעים מסדרה GV

טרקטור לכרמים ולמטעים מסדרה GV: נציג הסדרה הצרה ביותר מבית ג'ון דיר יהיה הג'ון דיר 5090GV; זהו טרקטור חזק (90 כ"ס) אך קומפקטי וצר במיוחד, לעבודה מאומצת בין שורות צרות במיוחד במטעים ובכרמים. טרקטור זה מוצע בארץ עם תיבת 12R/12F מכאנית.

טרקטור מסדרה 5E

טרקטור מסדרה 5E: מפרם תציג בתערוכה ברמה"ג את הג'ון דיר 5075E נציג משפחת הטרקטורים הרב תכליתיים העדכנית ביותר של המותג – סדרה 5E (הושקה בתחילת 2018). אלו טרקטורים המיועדים לשמש סוסי עבודה עיקריים במשק ומותאמים למגוון רחב של משימות – החל בעיבודים, הובלות, עבודה עם כף ועוד. הדגם המוצג מכיל מנוע המייצר 75 כ"ס המשודך אחל תיבת הילוכים בתצורת 12R/12F אלקטרו-הידראולית. היבואנית מציעה טרקטור זה מעמיס קדמי מקורי מדגם H240.

מכבש חציר מסדרה L300

מכבשי חציר מסדרה L300: באי התערוכה ברמה"ג יוכלו להתרשם מנציג דור המכבשים האחרון של ג'ון דיר – סדרה L300, בדמות המכבש לחבילות מרובעות L341. מכבש מתקדם זה מאפשר שינויים הן באורך והן ברוחב החבילות, לפי הצורך ודרישות החקלאי. בתוך מגוון המערכות המתקדמות המוצעות במכבש זה נציין ממערכות מעקב אחר רמות הדחיסות של החבילה, רמות הלחות והאפשרות למפות כל חבילה מוכנה בשדה, להקלת האיתור ותכנון האיסוף.

קבינות מיוחדות לטרקטורים למטעים ולכרמים

קבינות מיוחדות: מפרם תציג לעיני הציבור הרחב את הקבינות הייחודיות המוצעות על ידה עבור טרקטורי מטעים מסוג Exact Orchards Cabs. קבינות אלו מתאפיינות בפרופיל נמוך ומבנה מאסיבי במיוחד, במטרה להציע את מירב ההגנה בפני פגיעת ענפים. הקבינות כוללות מערכת מיזוג וסינון מתקדמת. בתערוכה תוצגנה קבינות עבור סדרה 5M של ג'ון דיר, אך ניתן להזמין קבינות גם עבור סדרות אחרות.
ממפרם מוסרים עוד כי במהלך התערוכה יוצגו מבצעים להשכרה תפעולית.