,

מרססי Mega המהפכניים של Hardi

מרסס Hardi Mega

מומחית הציוד לריסוס הדנית Hardi החלה לשווק מרססים נישאים מסדרה Mega. סדרה זו נחשפה כבר לפני למעלה משלוש שנים ומאז עברה סדרת בחינות במגוון תנאי אמת, שיווק סלקטיבי ועד שהגיעה כיום למצב של ייצור סדרתי והפצה באמצעות כל סוכני המותג בעולם.
Hardi Mega מהווה בעיקר קונספט חדש מן ההיבט המכאני הבסיסי, ובמקרה זה – באופן החיבור לטרקטור. כלל מערכות המרסס אינן מהפכניות או חריגות, אך ב-Hardi הושם דגש רב על התצורה הבסיסית של מרסס הנישא באמצעות שלוש הנקודות האחוריות בטרקטור ולטענת מהנדסי החברה הם הצליחו בסדרה זו לפתח גישה חדשה, נוחה יותר ויעילה משמעותית לתצורה, למבנה ולאופן חיבור המרסס, כאשר המטרה היא להציע יציבות גבוהה יותר בעבודה, זאת בין היתר לחלוקת משקל שונה ולאופן חיבור המרסס לטרקטור.

מרסס Hardi Mega

הרעיון הבסיסי מאחורי פיתוח סדרת המרססים החדשה היה כאמור – קירוב כל המערכות ככל הניתן אל הטרקטור. בכך מוצעת יציבות טובה יותר בעת העבודה, בעיקר כאשר תנאי השטח אינם אידאליים, יחד עם תכנון מיכל גדול ככל הניתן (המעוצב צר וגבוה יותר מהמקובל) וזרועות ריסוס ארוכות ככל האפשר. בנוסף פותחה מערכת שיכוך עבור זרועות הריסוס, מה שתורם אף הוא לחלקות ולדיוק בעבודה.
בהארדי מציינים כי הקונספט החדש הוכיח עצמו היטב במהלך תקופת הבחינה והניסויים, והוא בלט לטובה בראש ובראשונה במזעור התנודות בזמן העבודה – תכונה בעיתית מאוד אצל מרססים. אנשי היצרנית טוענים עוד כי המרססים החדשים מגלים יציבות ונוחות בעבודה ברמה גבוהה יותר בהשוואה לכל מרסס נישא אחר, בנפח מיכל וברוחב 'בום' דומה.
בשלב זה מוצעים מרססי Hardi Mega עם מיכלי ריסוס עד לנפח של 2,200 ליטר ועם זרועות ריסוס מתקפלות המאפשרות רוחב עבודה של בין 20 ל-28 מטרים. יבואנית מרססי Hardi לארץ היא חברת 'דגניה תבור' הממוקמת בקיבוץ דגניה ובכפר תבור.

מרסס Hardi Mega