מק'קורמיק X6
,

שיכוך קדמי למק'קורמיק X6

מק'קורמיק X6

מק'קורמיק X6

יצרנית הטרקטורים McCormick, כיום בבעלות קבוצת ARGO Tractors האיטלקייה, תציע מעתה אופציה לסרן קדמי משוכך עבור סדרת ה-X6 מתוצרתה. סדרה X6 מחולקת לשלוש סדרות-משנה הנבדלות אלו מאלו בעיקר בשיטות העברת הכוח (גיר רציף, פאוורשיפט, סינכרו וכיו"ב), כמו גם ברמות האבזור. טרקטורים אלו מוצעים בטווחי הספק שבין 110-140 כ"ס (מנועי דויץ בנפח 3.6 כ"ס, Tier 4f) ומיועדים לשמש סוס עבודה עיקרי במשקים קטנים ובינוניים, או כטרקטורים בשירות קבלני עבודות חקלאיות, עם דגש על גידולי ירקות. כפועל יוצא, טרקטורים אלו מתוכננים גם לעבוד עם כף קדמית.

מק'קורמיק X6

מק'קורמיק X6

במק'קורמיק מדגישים כי הסרן הקדמי המשוכך הוא פרי פיתוח וייצור עצמיים המתבססים על הסרנים הסטנדרטיים המוכרים מסדרה זו עד כה. השיכוך נעשה באמצעות בולמים הידראוליים. הוספת אופציית השיכוך מיועדת ליעל את העבודה על שטח משובש, לשפר את האחיזה בתנאים אלו ולצמצם את אחוזי ההחלקה, הודות לשיפור המובטח ביכולת מעקב הגלגל אחר פני הקרקע. למרות הוספת החלקים לשיכוך הסרן הקדמי מתגאים במק'קורמיק בעובדה שזווית הצידוד נותרה דומה לזו המוצעת בסרן הרגיל – 55 מעלות. גם יתר תכונות הסרן הקדמי – תפעול הנעילה והחיבור האלקטרו-הידראולי של הגלגלים הקדמיים – נותרו בעינם.
עוד חדשה עבור סדרה X6 היא מערכת ניהוג אוטונומי שפותחה בשיתוף Topcon Agriculture והמסונכרנת לעבודה עם מערכת ה-ISOBUS, אותה ניתן להזמין מעתה (גם) עבור כל גרסאות הסדרה.
מק'קורמיק מיובא לארץ – יחד עם המותג-האחות לנדיני – על ידי חברת דוד צ'פניק מראשל"צ.