פולריס ריינג'ר דיזל
,

פולריס ריינג'ר דיזל חדש

פולריס ריינג'ר דיזל

פולריס ריינג'ר דיזל

פולריס האמריקאית משיקה את הדור הבא של רכב העבודה מוזן הדיזל מסדרת ה'ריינג'ר' שלה. פולריס ריינג'ר דיזל החדש פותח במיוחד – כך היצרנית – עבור שווקי אירופה, המזה"ת, מרכז אסיה, אפריקה, אוסטרליה וניו זילנד; יודגש כי בשלב זה לא מציעה פולריס ריינג'ר עם מנוע דיזל בצפון אמריקה. בפולריס מדגישים נתון זה במטרה לציין מנוע ומכלולים נוספים שפותחו במיוחד עבור התנאים הנדרשים בשווקים הרלוונטיים, על תקנותיהם השונות וכמובן – ההעדפה של הלקוחות האירופאיים למנועי דיזל ברכבי עבודה ביחס לפופולריות של מנועים כאלו בצפון אמריקה.
עיקר החדשות ברינג'ר דיזל החדש הן בעיצוב החיצוני, השונה מהמוכר מהדורות הקודמים של הדגם, ובמנוע הדיזל הכל-חדש המותקן בו. בנוסף רועננה, חוזקה ושופרה השלדה, המתלים עודכנו ושופרו ויתר מערכות ההיגוי והעברות הכוח עם הבטחות לנסיעה נעימה ויציבה יותר, יכולת משופרת להתמודד עם מטען כבד או נגרר ויכולות טובות יותר בכביש ובשטח בשל התנהגות נסיעה משופרת ביחס לדגם היוצא. מרווח הגחון עומד עתה על 33 ס"מ – הכי גבוה בקטגוריה, על פי הבטחות פולריס – ומהווה צמיחה של 20% ביחס לריינג'ר דיזל היוצא.

 

פולריס ריינג'ר החדש יתמודד מול גרסאות הדיזל הרלוונטיות של המתחרות (לחצו לידיעה):
ג'ון דיר גייטור
קובוטה RTV
קוואסאקי מיול
קאן-אם דיפנדר

 

המנוע מגיע מקובוטה; מדובר ב-3 צילינדרים בנפח כולל של 900 סמ"ק בקירוב עם הזרקת דלק מכאנית והספק מרבי של 24.8 כ"ס. לטענת פולריס מציע מנוע זה שיפור במומנט המרבי ובהספק ביחס למנוע הדיזל בדגם היוצא, ובמקביל מבטיח פעולה שקטה יותר וצריכת דלק נמוכה יותר. לפולריס דיזל כושר גרירה מרשים של 1,134 ק"ג וכושר הטענה בארגז של 435 ק"ג, כאשר המשקל העצמי הוא קצת פחות מ-770 ק"ג. בסיס המכלולים הוא מוכר וכמקובל בסגמנט: תיבת הילוכים רציפה והינע כפול עם Lo ו-High. המהירות המרבית עומדת על 65 קמ"ש – על פולריס הגבוהה בסגמנט (רכבי עבודה מונעי דיזל).
בפולריס מציינים עוד כי מרווח הטיפולים גדל לכדי 200 שע"מ ובמקביל צמח אורך חיי המסננים וכמות השמן במערכת הצטמק. כפועל יוצא מובטחת ירידה בהוצאות התחזוקה השוטפות.
פולריס מתחילה בשיווק הריינג'ר דיזל החדש בימים אלו בכלל השווקים בהם הוא משווק. יבואנית פולריס לישראל היא חברת ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי. לא ידוע בשלב זה מתי יחל שיווק הריינג'ר החדש בישראל

פולריס ריינג'ר דיזל

פולריס ריינג'ר דיזל