קררו TN 5800
קררו TN 5800

קררו TN 5800

קררו האיטלקייה מרעננת את היצע הטרקטורים הייחודיים שלה למטעים ולכרמים עם דגם מעודכן: TN 5800. מדובר בטרקטור קשיח (שאינו פירקי) המצוייד בגלגלים זהים בגודלם ובהיגוי קדמי סטנדרטי. שם הדגם אינו חדש אצל קררו ושימש דגמים דומים בעבר, אך עתה מדובר במהדורה חדשה מכל היבט – כולל שלדה, מנוע ומכלולים, כאשר השיווק כבר החל באירופה; טרקטור זה מצטרף אל סדרת Major של קררו, הכוללת גם כלים פירקיים, עם גלגלים זהים או שונים בגודלם מלפנים ומאחור, כמו גם טרקטורים שאינם פירקיים – אף הם בגרסאות קשיחות ופירקיות, ו/או עם גלגלים זהים או שונים בגודלם.

קררו TN 5800

קררו TN 5800

תכנון ועיצוב קררו TN 5800 החדש נעשה "בהשראת תנאי החקלאות באגן הים התיכון", בפרט לעבודות באיזורים הרריים – מטעים וכרמים בעיקר. בשל כך הושם דגש מרכזי על יכולות עבירות ותנועה גם בשטחים משופעים ותלולים, ובין היתר מוצעים נועלי דיפרנציאל מלאים מלפנים ומאחור וכושר הרמה מרשים בזרועות האחוריות (ביחס למשקלו העצמי של הטרקטור – 1,630 ק"ג) בן 2,200 ק"ג.
המנוע בדגם זה הוא מנוע יאנמר 4-צילינדרי בנפח 2.2 ליטר המציע כאן כ-50 כ"ס, והוא זהה למנוע המשרת כסטנדרט אצל רוב דגמי הסדרה. תיבת ההילוכים כוללת 12 הילוכים לכל כיוון והיא מאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 30 קמ"ש.
קררו מציעים עבור טרקטור זה שורה ארוכה של תוספות ואופציות לבחירה, החל במגוון רחב של צמיגים – סוגים, רוחב וקוטר, עבור במשקולות לגלגלים בטווח משקלים רחב ועד לכמה סוגי משאבות הידראוליות, בספיקות שונות – לפי הצורך.
יבואנית קררו לארץ היא חברת פרפקט פרטס

קררו TN 5800

קררו TN 5800