, ,

דויץ-פאהר: שיפור טרקטורי המטעים


דויץ פאהר – חטיבה בקבוצת SDF האיטלקייה – מודיע על שיפור הטרקטורים לכרמים ומטעים מתוצרתה – הסדרות DS/DV/DF. טרקטורים אלו הושקו לפני כשנתיים ולפני פחות משנה קיבלו אופצייה של גיר רציף. השיפור מתייחס לחיזוק המערכת ההידראולית באופן משמעותי, מתוך הבנה שהציוד המופעל על ידי טרקטורים למטעים ולכרמים נעשה חזק יותר ויותר, ודורש לפיכך עוד כוח ועוד ספיקה.

הטרקטורים מהסדרות DS/DV/DF מקבלים עתה מערכת הידראולית חדשה לגמרי, והיא מוצעת בשלוש גרסאות – לפי העדפות הלקוח: Setting-Flow הבסיסית, Power-Flow החזקה יותר ו-High-Flow החזקה ביותר, בעלת הספיקה הגבוהה ביותר. זו האחרונה כוללת שתי משאבות נפרדות להפעלת ציוד הידראולי עם ספיקה (משותפת) של 131 ליטר/דקה, ובנוסף משאבה בספיקה של 45 ליטר/דקה המיועדת להיגוי. גרסת ה-High-Flow כוללת גם 4 יציאות הידראוליות במרכז הטרקטור, בצידו הימני עם אפשרות לוויסות עוצמת הזרימה. מערכות ההידראוליקה החדשות – בכל הגרסאות – כוללות גם ג'וי-סטיק חדש להפעלתן ולשליטה בהן, הממוקם על גבי הקונסולה הימנית.
כל השדרוג דנן מאפשר הפעל ציוד הדורש יותר כוח מבעבר, כאמור, אך גם ציוד מורכב ומשוכלל יותר, הדורש כמה וכמה חיבורים הידראוליים לתפעולו.
יבואנית דויץ-פאהר לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר