ניו הולנד T4.110V
,

שיפור הטרקטורים למטעים של ניו הולנד

ניו הולנד T4.110V

ניו הולנד T4.110V

ניו הולנד משיקה דור חדש, מעודכן ומשופר של טרקטורי המטעים מתוצרתה מסדרה T4 V/N/F. נזכיר כאן כי מזה מספר שנים מהווה סדרה זו של ניו הולנד כמעט באופן קבוע את סדרת הטרקטורים המצליחה ביותר אצלנו בכלל, ולבטח את דגמי הטרקטורים למטעים ולכרמים הנמכרים היותר בשוק הישראלי.

ניו הולנד T4.110F

ניו הולנד T4.110F

למרות שרוב מכלולי הטרקטורים מהסדרה T4 V/N/F (גרסאות לכרמים, למטעים וגרסאות צרות במיוחד, בהתאמה, כולן על אותה הפלטפורמה המכאנית) לא שונו במסגרת העדכון, השינויים שבוצעו הם משמעותיים בהחלט, ועיקרם: הוספת גרסה נמוכה עוד יותר ממה שהוצע עד כה – T4 F ROPS Extra Low Profile בשמה המלא, והחלפת הסרן הקדמי בכלים מסדרות אלו במחוזק, מאסיבי ורחב יותר, במטרה להתאים ביתר שאת לריתום ציוד כבד מלפנים – גם בעבודת מתחת לרשתות, בתוך חממות ובבתי צמיחה. שיפורים אלו נובעים מהצורך הגובר – גם בטרקטורים קומפקטיים – לעוד יכולות, עוד כוח, עוד ביצועים וכפועל יוצא – עוד כושר נשיאת משקל. הטרקטורים מסדרה זו מוצעים – כאופציה בתשלום – עם זרועות קדמיות המסוגלות להרים עד 2.0 טון, ויציאת PTO מכאנית.

ניו הולנד T4.110FB

ניו הולנד T4.110FB

בגרסאות ה-Extra Low Profile חופת המנוע היא בגובה 35 ס"מ מעל לפני הקרקע וגובה הכיסא הוא 73.5 ס"מ מעל לפני הקרקע.
שיפור ועדכון סדרות הטרקטורים הסטנדרטיים למטעים ולכרמים מסדרה T4 V/N/F היווה הזדמנות להרחיב את היצע גרסאות הזחלים המקבילות (שאינן מוצעות אצלנו) – סדרה TK4. מעתה מוצעת הגרסה החזקה בהיצע עם 107 כ"ס (ניו הולנד TK4.110 החדש, שמנועו מייצר 8 כ"ס יותר ממה שהציעה הגרסה החזקה עד כה, ה-TK4.100) ועם מערכת הידראולית חזקה משמעותית המציעה ספיקה מרבית של 80 ליטר/דקה במקום 45 ליטר/דקה בסדרה זו עד כה. שיפור זה נועד אף הוא לאפשר הפעלת ציוד כבד, גדול וחזק יותר.
יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה

ניו הולנד TK4.110M

ניו הולנד TK4.110M