קייס Versum
,

סדרה חדשה: קייס Versum

קייס Versum

קייס Versum

לא חלף זמן רב מדי מאז השיקה ניו הולנד את סדרה T5 AutoCommand והנה חושפת החברה האחות קייס את גרסתה לנושא, תחת השם סדרה Versum. כמו הסדרה-האחות בכחול, כך תוצע גם הסדרה החדשה של קייס בארבע גרסאות דגם, בטווח ההספק שבין 100 ל-130 כ"ס המוצעים על ידי מנועי FPT 4-צילינדריים בנפח 4.5 ליטר עם טורבו ומצנן ביניים. והחשוב לא פחות – כמו דגמי ניו הולנד המקבילים כך יוצעו גם דגמי קייס עם גיר רציף כסטנדרט (CVT).

קייס Versum

קייס Versum

בקייס ממקמים את סדרה Versum בין הסדרות Luxxum (100-120 כ"ס בקירוב) ו-Maxxum (115-150 כ"ס, בקירוב) בהיצע.

קייס Versum

קייס Versum

כל הגרסאות מוצעות עם פונקציית Eco המורידה את סל"ד המנוע כאשר אין צורך בכל הפוטנציאל – לטובת חיסכון בצריכת הדלק, מערכת עזר לזינוק בעלייה ופוטנציאל למהירות נסיעה מרבית של 40 קמ"ש. בקייס מציינים כי החלק הקדמי – השלדה, הסרן, התושבות וכיו"ב – תוכננו בטרקטורים אלו (כמו גם אצל הסדרה האחות בכחול) מן המסד, במטרה להציע עמידות גבוהה יותר במשימות עם ריתום קדמי או עבודה עם כף.

קייס Versum

קייס Versum

יודגש עוד שהקבינה החדשה כוללת אמצעי תפעול, שליטה ובקרה ש"הושאלו" מסדרות גדולות יותר של היצרנית, עם הבטחה להנדסת אנוש, מרווח ונוחות חסרות תחרות בסגמנט. דגש רב הושם על הענקת שדה ראייה מיטבי סביב – הכולל חלון גג גדול להקלת המעקב אחר הנעשה בגובה, בעבודה עם כף או מזלג. הקבינה כוללת עוד יחידת כיסא חדשה לגמרי ובקרת אקלים כסטנדרט.
יבואנית המיכון החקלאי של קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה

קייס Versum

קייס Versum