מעמיס טלסקופי ניו הולנד TH7.42
,

מעמיסים טלסקופיים חדשים מניו הולנד (וידאו)

מעמיס טלסקופי ניו הולנד מסדרה TH

מעמיס טלסקופי ניו הולנד מסדרה TH

ניו הולנד תשיק באירלנד במהלך השבועות הקרובים באופן רשמי את דור המעמיסים הטלסקופיים החדש ביותר מתוצרתה – סדרה TH. פרטים אודות הסדרה החדשה – המחליפה את סדרה LM הוותיקה – החלו להתפרסם במשורה מאז נובמבר 2018 ועתה מתווספים פרטים נוספים, כמו גם תמונות של הסדרה החדשה.
למרות שסדרה LM עודכנה רק בתחילת 2018 החליטו בחלונות הגבוהים של היצרנית, חברה-בת של CNH שבתורה שייכת לפיאט האיטלקייה, שיש צורך ברענון מקיף של המעמיסים הטלסקופיים מתוצרתה, בפרט אלו המיועדים למגזר החקלאי.

מעמיס טלסקופי ניו הולנד TH7.37

מעמיס טלסקופי ניו הולנד TH7.37

השינוי הבולט ביותר, תרתי משמע, מתייחס לצביעה שהפכה מכחול לצהוב, בדומה לצבע הקומביינים והציוד לחצי וקש של היצרנית. אם מגמה זו תימשך – יהיה מעניין לראות מה יעלה בגורל הטרקטורים של ניו הולנד בעתיד, שם הצבע הכחול הפך זה מכבר לסימן היכר…
סדרה TH החדשה תכלול 6 דגמים ו-14 גרסאות המיועדים כולם לענות על טווח רחב מאוד של דרישות ושימו חקלאי. הכלי הבסיסי הוא ניו הולנד TH6.32 המציע גובה הרמה מרבי של 6.0 מטרים בקירוב, וכושר הרמה מרבי של כ-3.2 מ'. מעמיס זה מונע באמצעות מנוע FPT (פיאט תעשייתי) המציע 133 כ"ס. הכלי הגדול בהיצע מציע גובה הרמה מרבי של כ-9.0 מטרים, והכלי החזק בהיצע מציע כושר הרמה של עד 4.2 טון.

מעמיס טלסקופי ניו הולנד TH7.37

מעמיס טלסקופי ניו הולנד TH7.37

לכל המעמיסים הטלסקופיים מסדרה TH החדשה דיפרנציאלים מוגבלי החלקה מאחור כסטנדרט, משאבה הידראולית בספיקה משתנה (בהתאם לצורך), מאוורר מנוע בו ניתן לשנות את כיוון הסיבוב לצורך ניקוי מהיר גם תוך כדי עבודה ועוד. הקבינה וסביבת המפעיל רועננה אף היא בכלים אלו ומתיימרת להציע שיפור בשדה הראיה, בנוחות לאורך זמן ובארגונומיות.

יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה