אליאנס A389 VF
,

צמיגים חדשים מאליאנס

יצרנית הצמיגים ההודית-יפנית (והישראלית לשעבר) אליאנס, המכונה כיום Alliance Tire Group (ATG), משיקה מגוון צמיגים חדשים לשימוש חקלאי. ATG הינה בבעלות יוקוהמה היפנית.

אליאנס A551 Multiuse Professional

אליאנס A551 Multiuse Professional

אליאנס A551 Multiuse Professional נועד לענות על הדרישה הגוברת לצמיגי טרקטור המיועדים לתפקד גם על כבישים ודרכים סלולות, גם במהירויות נסיעה גבוהות (50 קמ"ש ואף יותר) ועדיין לתפקד כפי שמצופה מצמיג טרקטור בשדה. ה-A551 החדש מחליף צמיג דומה שנקרא A550 והוא מתיימר להציע שיפור ושדרוג מכל היבט ביחס לקודמו; צמיג זה נועד בין היתר לתפקד "בכל מזג אוויר ובכל טמפרטורה", בכלל זה בטמפרטורות קפיאה.

אליאנס 585

אליאנס 585

אליאנס 585 החדש פותח עבור כלים חקלאיים הפועלים על מצע קשה, דוגמת טרקטורים, מעמיסים אופניים ומעמיסים קומפקטיים, מעמיסים טלסקופיים ומחפרים אופניים העובדים בסביבה חקלאית דוגמת רפתות ומרכזי מזון, טרקטורים בשירות מוניציפלי, במשתלות או הנדרשים לנוע חלק ניכר מזמנם על כבישים, מלגזות שדה ועוד. למרות ייעודו העיקרי מבטיחים באליאנס שה-585 החדש יתפקד היטב גם על מצע רך, בוצי או חלקלק.

אליאנס A389 VF

אליאנס A389 VF

אליאנס A389 VF אינו חדש, אך היצרנית משיקה מידה חדשה – הגדולה ביותר עבור צמיג 'ציפה' מתוצרתה: 800/60R32. מדובר בצמיג שמיועד לנגררים – ירק, חציר, מיכלי דישון וריסוס וכיו"ב – במשקל כבד. הגדלת המידות המוצעות לצמיג זה נועדה להתמודד עם הגידול המתמיד במשקלי הנגררים לשימוש חקלאי, תוך מזעור נזקי דחיסת הקרקע כתוצאה מכך.

אליאנס A389 VF

אליאנס A389 VF