,

קבינות מיוחדות לג'ון דיר


חברת מפרם סוכנויות מעמק חפר, יבואנית – בין היתר – של הציוד החקלאי של ג'ון דיר לארץ, החלה לשווק קבינות מיוחדות לטרקטורים העובדים במטעים ובכרמים, להתקנה על טרקטורים מהסדרות 5 ו-6 של המותג. הקבינות פותחו על ידי חברה אמריקאית המתמחה בכך – Exact Harvesting Systems – יחד עם אנשי מפרם, בהתאם ועל פי הדרישות של אלו האחרונים.

הקבינות החדשות מיועדות בעיקר לעבודה במטעים שונים ובפרדסים, והן מיועדות להתקנה על טרקטורים עם עמדת מפעיל פתוחה, ולא כחלופה לקבינה קיימת. הקבינות הייעודיות מתמחות במבנה קשיח, שמשות ממוגנות בפני 'הצלפות' ומכות מענפים, מערכת מיזוג הכוללת מסננים למניעת חדירת חומרי הדברה והכל תוך דגש על הותרת שטח שמשות גדול ככל הניתן, במטרה להציע שדה ראייה מיטבי.
בנוסף לקבינות עצמן, הממוגנות בפני מכות ונזקים, מציעה מפרם מיגונים נוספים לטרקטורים הפועלים ב'סביבה עוינת' כמו מטעים ופרדסים. מדובר במיגונים המתחברים לטרקטור במקומות רגישים לפגיעה, כמו החופה הקדמית, יחידות הפנסים, הגחון, חלקים עם צנרת ומחברים בסרנים וכיו"ב. החלקים חתוכים ומעוצבים לפי תצורות הטרקטורים עליהם הם מורכבים.

ממפרם נמסר עוד כי הקבינות החדשות עומדות בכל תקני הבטיחות הנדרשים בארה"ב. הן מיוצרות במפעל Exact Harvesting Systems ומורכבות על הטרקטורים הרלוונטיים כאן בארץ, במתקני מפרם. החברה מציעה אפשרויות מימון לרוכשים קבינה – הן עם טרקטור חדש והן להרכבה על טרקטור קיים. כלי לתצוגה והתרשמות יוצג במסגרת תערוכת מו"פ ערבה בסוף החודש (ינואר).