ניו הולנד T5.140 AC
,

ניו הולנד T5 עם גיר רציף

ניו הולנד T5.140 AC

ניו הולנד T5.140 AC

לפני כחודשיים סיפרנו לכם על הכוונה של ניו הולנד – חלק מקונצרן CNH הבי"ל הנמצא בבעלות פיאט – להציע את הטרקטורים הבינוניים הרב תכליתיים מסדרה T5 עם גיר רציף. השמועות הפכו עתה למציאות, עם הודעת ניו הולנד על הרחבת ההיצע באמצעות הוספת גרסאות AutoCommand עם גיר רציף להיצע הסדרה, כאשר שמות גרסאות אלה ייבדלו מהיתר באמצעות הוספת האותיות AC.

ניו הולנד T5.140 AC

ניו הולנד T5.140 AC

גרסאות הגיר הרציף החדשות מוצעות ב-4 רמות הספק שונות והמספר בשמן מסמל את ההספק המרבי: ניו הולנד T5.110 AC, ניו הולנד T5.120 AC, ניו הולנד T5.130 AC וניו הולנד T5.140 AC. כל הגרסאות החדשות מונעות באמצעות מנוע FPT (פיאט) 4-צילינדרי בנפח 4.5 ליטר העומד בתקני יורו 5. הגיר הרציף מבוסס על ה-AutoCommand פרי פיתוח החברה בעל המצמדים הכפולים. לגיר שלושה מצבים במטרה להציע התאמה מרבית לכל מצב עבודה בו מיועד טרקטור זה להתמודד, החל מעבודות בשדה – בכל טווח המהירויות, לעד לעבודות עם כף קדמית או ציוד רתום אחר, כיאה לטרקטור המשמש כעמוד שדרה מרכזי במשקים קטנים ובינוניים, בכלל זה משקי חי.

ניו הולנד T5.140 AC

ניו הולנד T5.140 AC

כיול מחדש של תיבת ההילוכים מבטיח מעבר חלק מתמיד בשינויי כיוון הנסיעה וזינוק משוכך בתחילת נסיעה, לכל כיוון – מה שמהווה יתרון בעיקר בעבודות כמו עבודות עם כף על מצע חלקלק אך נוקשה. המפעיל יכול לשנות את מהירות התגובה בעת שינויי הכיוון, ובכך לאפשר פעולות אגרסיביות ומהירות יותר, במידת הצורך, ונהפוכהו.
עם השקת גרסאות הגיר הרציף החדשות הן קיבלו רענונים ושדרוגים נוספים במטרה לבדל גרסאות אלו מיתר גרסאות סדרה T5 הנרחבת. בין השאר הקבינה כאן היא שונה – מאובזרת, מרווחת וגדולה במקצת (דגם Horizon המוכר מהסדרה הגדולה יותר T6, במקום דגם ה-VisionView הסטנדרטי לדגמי הסדרה), ומבטיחה אטימה יעילה יותר בפני רעשים. עוד נבדלות גרסאות הגיר הרציף של הסדרה בצביעה מטאלית ייחודית, חישוקים מוכספים, סבכה קדמית ('גריל') עטויה כרום ועוד פרטים ייחודיים בתוך הקבינה.
בניו הולנד החלו שה עתה בשיווק גרסאות הגיר הרציף באירופה. יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה.