דויץ פאהר 5D Keyline
,

רב משימתי חדש מדויץ פאהר

דויץ פאהר הגרמנייה, כיום חטיבה ב-SDF האיטלקייה, משיקה את סדרת הטרקטורים החדשה 5D Keyline – טרקטורים בסיסיים, רב תכליתיים המיועדים לשרת במגוון רחב של משימות במשק ובשדה. דויץ פאהר 5D Keyline היא סדרה-אחות לסאמה Dorado Classic אודותיו סיפרנו לכם לא מכבר, וכאן מדובר בטרקטורים זהים כמעט בכל פרט. השוני הוא בצביעה, בשם ובמיקום הפנסים בחזית.

דויץ פאהר 5D Keyline

דויץ פאהר 5D Keyline

כמו סאמה עם ה-Dorado Classic כך מבססת גם דויץ פאהר את ה-5D Keyline על סדרה 5D ולמעשה מדובר בגרסה מחודשת ומאובזרת פחות, במטרה להעלות את התחרותיות בשוק, בעיקר על לב הנדרשים לסוס עבודה בסיסי. המנועים דומים – גרסת ה-3 צילינדרים של מנוע ה-FARMotion פרי פיתוח SDF המשרת אצל לא מעט כלים של מותגי הקונצרן. במקרה זה מדובר בנפח של 2.9 ליטר ובהספקים (ברוטו) של 70, 80, 90 ו-100 כ"ס. טרקטורים אלו מוצעים אף הם כסטנדרט עם הינע כפול ונעילות דיפרנציאל אלקטרו-הידראוליות. על הבלימה אחראים בלמי דיסק סביב, כאשר הקדמיים טבולים בשמן.
גם בסדרה חדשה זו בירוק מוצעות שתי אופציות של תיבות הילוכים לבחירה: 15F/15R או 30F/15R הכוללת גם הילוכי זחילה.
הקבינה חדשה בסדרה זו (כמו בסדרה האחות Dorado Classic) והלקוח יכול לבחור בין 3 סוגי גגות: אטום וסגור, עם חלון זכוכית או חלון מפוליקרבונט המציע עמידות גבוהה יותר כנגד מכות ופגיעות, ולפיכך מומלץ בעיקר לעובדים עם כף קדמית. הקבינה מחוברת לשלדה דרך בולמי זעזועים. סבייבת המפעיל קיבלה עיצוב ואמצעי תפעול חדשים, עם דגש על חלוקה לקבוצות לפי צבע, להקלת התפעול והזיהוי.
הזרועות האחוריות מסוגלות להרים כסטנדרט 2.5 טון ובהזמנת מערכת הידראולית חזקה יותר – עד 3.5 טון. יבואנית מותגי SDF לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר