, ,

דור מזמרות חדש ל-Gardena


יצרנית כלי הגינון הגרמנייה גרדנה (Gardena) משיקה דור חדש של מזמרות ענפים המיועדות לשימוש מקצועי; מדובר במזמרות ידניות בעלות ידיות ארוכות (בכמה מידות שונות) המוצעות בתצורת להבי 'תוכי' או סדן (EasyCut ו-EnergyCut בהתאמה), שתוכננו מחדש מן המסד, בכלל זה התצורה והמבנה הארגונומי. מזמרות אלו מוגדרות כמזמרות לצורכי תחזוקה שוטפת של עצים, בפרט עצי פרי, ומשמשות לעבודות גיזום ועיצוב לאורך כל השנה.

בגרדנה מדגישים כי הבולט במזמרות החדשות – המוצעות במספר גדלים (אורכי הידיות) – הוא המשל הנמוך יותר והעיצוב המעודכן, המבטיחים יעילות וקלות רבה יותר בעבודה. תכנון מחדש מבחינה מכאנית, כולל אורכי הלהבים, מיקום הציר וצורת/אורך הידיות מבטיחים שימוש בפחות כוח בכדי להגיע לתוצאות חיתוך ראויות.

הזרועות במזמרות החדשות עשויות אלומיניום והן מבטיחות משקל מינימאלי מבלי לותר על הקשיחות והחוזק. קצה הידיות עטוי גומי לטובת אחיזה נוחה ויציבה. כל הלהבים מצופי חומר ייחודי המתיימר למנוע הידבקות שרף ולכלוך אחר, המשבש את פעולת הלהבים והיכולת לבצע חיתוכים 'נקיים'. הלהבים תוכננו להתמודד עם עץ חי כמו גם עם ענפים יבשים וקשים במיוחד לא בעיות, בעיקר הודות לשילוב בן המתכת הקשיחה ממנה עשויים הלהבים, לבין שיטת החיבור ותצורתם, בפרט בדגמי הסדן, המאפשר הפעלת מומנט גבוה במיוחד. באלו האחרונים, אגב, ניתן לכוון את יחס ההעברה בשני מצבים – ארוך יותר לקבלת מומנט מרבי או קצר יותר לחיתוכים קלים יותר.
גרדנה מעניקה 25 שנות אחריות למזמרות מתוצרתה. יבואנית גרדנה לארץ היא חברת הגרעין