לנדיני Rex 4
,

שיפור הלנדיני Rex 4

לנדיני Rex 4

לנדיני Rex 4

לנדיני מציגה מערכת עזר חדשה למפעיל המתווספת אל רשימת התוספות עבור סדרת הטרקטורים למטעים ולכרמים מתוצרתה – Rex 4. מדובר במערכת המכונה ADS – קצור של Advanced Driving System והיא מוכרת מזה זמן רב מעולם המכוניות; המערכת מסייעת בהיגוי באמצעות הקשחת פעולת סיבוב גלגל ההגה ככל שהמהירות עולה, והקלת פעולת ככל שהמהירות יורדת. שינוי העוצמה הנדרשת לביצוע פעולת ההיגוי נועד הן להקל את עבודת המפעיל והן להעלות את רמת הבטיחות בנסיעה, בעיקר על כביש ו/או במהירויות גבוהות יותר.
אבל, לא מדובר רק במערכת הידראולית/חשמלית "טיפשה", אלא במנגנון מתקדם ומורכב ה"יודע" גם להתחבר למערכות ניווט וניהוג אוטונומיות וגם לשדר ולאגור מגוון רחש של נתונים. כך, למשל, יכולה מערכת ה-ADS לזכור נקודות פניה, זוויות צידוד ומרחקים ולשלבם עם מערכת הניהוג שבטרקטור. הודות לכך יוכל הטרקטור לבצע בעצמו – ובדיוק מרבי – את הסיבוב בסוף השורה, למשל, תוך שהוא חוזר על הפעולה בכל פעם בדיוק בזמן ובמידה הנכונים.

מערכת ה-ADS כוללת גם החזרה אוטומטית של הגלגלים למצב נסיעה ישר – ברגע שהמפעיל מרפה מגלגל ההגה.
עוד עדכונים ושיפורים לסדרה Rex 4 הם אופציה חדשה לסרן קדמי משוכך – תוספת ההופכת לפופולרית יותר ויותר בסגמנט הטרקטורים למטעים ולכרמים ו…אופציה לצבע כחול-מטאלי כהה יותר, הזהה לצביעה דומה המוכרת זה מכבר מהסדרות הגדולות יותר 6 ו-7.
כל החידושים עבור סדרה Rex 4 המעודכנת יהיו רלוונטיים עבור הלקוחות החל מתחילת הרבעון השני של 2019. התוספות והעדכונים רלוונטיים לכל הגרסאות בסדרה. יבואנית לנדיני לארץ היא חברת דוד צ'פניק מראשל"צ.