Toro Dingo TXL 2000
,

מיני מעמיס זעיר טלסקופי מ-Toro (וידאו)

Toro Dingo TXL 2000

Toro Dingo TXL 2000

טורו האמריקאית (Toro) משיקה מיני מעמיס זחלי זעיר המופעל על ידי מפעיל עומד עם זרועות טלסקופיות. גובה ההרמה המרבי (מצויין בציר הכף/מזלג) עומד על 312 ס"מ וכושר ההרמה המרבי עומד על כ-900 ק"ג.
טורו דינגו TXL 2000 החדש מוצע כאלטרנטיבה תחרותית ליעים אופניים ('בובקט') קומפקטיים בין היתר הודות לכושר ההרמה המרשים, וכמובן שגם בזכות הזרועות הטלסקופיות, המאפשרות טווחי הרמה והגעה אופקית טובים משמעותית מהמוכר בסגמנט זה, של יעים זחליים זעירים למפעיל עומד.
טורו דינגו TXL 2000 שוקל 3.02 טון. הוא מונע באמצעות מנוע קובוטה המציע כ-50 כ"ס המאפשר מהירות מרבית של 8.6 קמ"ש. הממדים עומדים על אורך (עם כף) של 348 ס"מ, רוחב של 137 ס"מ וגובה של 172 ס"מ.

Toro Dingo TXL 2000

Toro Dingo TXL 2000

על פי טורו, היתרונות המוצעים על ידי הזרועות הטלסקופיים לא מתמקדים רק בגובה ההגעה המרבי אליו להגיע עם כלי זה אלא גם ביכולת להרים ולפרוק מטען מעבר ומעל למכשולים, דוגמת גדר, תעלה או הורדת מטען בתוך שטח אליו אין גישה עם ציוד נוסע. בטורו מאמינים כי מדובר בכלי מהפכני; "ה-TXL 2000 מציע איזון מושלם בין יכולת הגעה, כושר הרמה, גובה הרמה וכושר עבירות" מצוטט בהשקת הכלי קייל קארטרייט, מנהל השיווק של Toro. "אנו מאמינים כי מדובר ב"שובר שוויון" ובשחקן משמעותי בתחום עבודות הבנייה, הגננות והטיפוח הנופי, עבודות תשתית ובתחומי החקלאות השונים".

Toro Dingo TXL 2000

Toro Dingo TXL 2000

מבחינת לקוחות המותג מדובר אם כן בכלי המכיל אי אלו יתרונות המרחיבים את מגוון המשימות והעבודות אותן ניתן לבצע עם מיני מעמיס זחלי המיועד למפעיל הולך, כמו למשל היכולת להעמיס נגרר או משאית רק מצד אחד, לשפוך פסולת או אדמה גם לארגזים גבוהים יותר, להעביר מטען מעבר לחומה וכיו"ב. נציין כי טורו מציעה את אותו הדגם – באותו השם – גם ללא זרועות טלסקופיות, כאשר אז גובה ההרמה המרבי הוא 250 ס"מ.
יבואנית טורו לארץ היא חברת ר.ט.כהן ממושב בית יצחק. מהיבואנית נמסר כי בכוונתה להציע דגם זה גם אצלנו