,

מפזרת קומפוסט מקטרפילר

מפזרת קומפוסט קטרפילר

מפזרת קומפוסט קטרפילר

קטרפילר משיקה סדרת כלים חדשה לפיזור צדדי של חומר בתפזורת – החל בחול, עבור בחצץ וכיו"ב, נסורת ועד לקומפוסט או דשן לשימוש חקלאי. הכלים מכונים בפשטות side discharge וכוללים בשלב זה 4 דגמים, הנבדלים זה מזה בעיקר בנפח. סדרת כלים חדשה זו מחליפה דגמים קודמים שייצורם הופסק.
השימוש החקלאי המפזרות החדשות מיועד בעיקר לפיזור קומפוסט או זבל בשורה – הן בחוץ והן בחממה, כאשר הכלי הנושא יכול להיות כל כלי קומפקטי עם מערכת זרועות ויציאת כוח בקצותיה: מיני מעמיס, מעמיס קומפקטי ואפילו טרקטור חקלאי – באמצעות הזרועות האחוריות או מערכת זרועות הכף. ניתן כמובן גם לפזר נסורת וכל חומר בתפזורת אחר. משקל מיכלי ה-side discharge נע בין 480 ל-580 ק"ג, תלוי בדגם.

מפזרת קומפוסט קטרפילר

מפזרת קומפוסט קטרפילר

מפזרות הקומפוסט מוצעות בנפחים של 760 ליטר, 1,020 ליטר, 1,530 ליטר ו-1,780 ליטר. בקטרפילר מסבירים כי מאחר ומפזרות הקומפוסט החדשות מבוססות במבניהן על מסנני עפר מתוצרת היצרנית, מדובר במרכב ושלדה עמידים וחזקים, ולכן מיועדים גם לעבודות Heavy Duty. מפזרות הקומפוסט כוללות מערכת הסעת חומר על בסיס רצועה בתחתית המיכל, יחד עם מערבל המותקן בצד, המערבל ומפורר את החומר ודואג למנוע היווצרות גושים או חומר דבוק לדפנות. הרצועה בתחתית המיכל נעה במהירות הניתנת לכיוון לכיוון פתח היציאה בצד, כאשר ניתן לפזר זבל/קומפוסט או כל חומר אחר דרך שני הצדדים, לבחירה.
יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים מחולון