,

המדללת הקומפקטית


שפך (Scheppach) הגרמנייה משיקה את ה-SC40P – מדללת מדשאות מקצועית, קומפקטית, תחרותית במחירה, המונעת באמצעות מנוע בנזין 4-פעימתי המציע 3.0 כ"ס. המדללת מצויידת בצירים עם להבים החודרים מ"מ ספורים אל הקרקע, ובכך תולשים ומוציאים צמחייה יבשה, עשבים שוטים וחלקי דשא במטרה לאוורר את הקרקע, לנקות פסולת אורגנית, ליעל חדירת אוויר ומים ובשורה התחתונה – להאיץ ולרענן את צימוח הדשא. מדללות דשא מיועדות לגננים וקבלנים העוסקים בתחזוקת מדשאות גדולות, או לעסקי ציוד גינון המשכירים ציוד מקצועי – גם לחובבים.
ה-Scheppach SC40P מציע רוחב עבודה של 40 ס"מ והודות לסל האיסוף הגדול שלו – 45 ליטרים – הוא מיועד לטפל במדשאות עד לגודל של 1,500 מ"ר. הציר הרוחבי אליו מחוברים להבי הדילול כולל 18 להבים, ולטענת אנשי היצרנית מציע המנוע די והותר כוח לטפל בכל סוגי הקרקעות עליהן צומח דשא, ללא בעיות. את כיוון עומק הדילול ניתן לקבע באמצעות ידית אחיזה גבוהה הבולטת בצידה הימני של המדללת, כאשר לרשות המפעיל עומדות 6 דרגות שונות – מעומק של 15- מ"מ ועד לגובה של 5+ מ"מ מעל לפני הקרקע.
המדללת החדשה מתוכננת לאפשר הובלה ואחסון נוחים, ולשם כך מוצעת ידית הפעלה קלה לקיפול, ממדים קומפקטיים (אורך 126 ס"מ, רוחב 61 ס"מ וגובה (עם ידית פתוחה) 113 ס"מ). משקל המדללת עומד על קצת פחות מ-35 ק"ג, מוכנה לעבודה.
יבואנית Scheppach לארץ היא חברת בסט טולס בע"מ