טרקטור יאנמר מסדרה YT
טרקטור יאנמר מסדרה YT

טרקטור יאנמר מסדרה YT

יאנמר היפנית משיקה בגרמניה טרקטורים רב שימושיים חדשים המיועדים לשמש 'סוסי עבודה' במשקים קטנים ובינוניים, לעבודה בשירות מוניציפלי וגינון ולבעלי נחלות גדולות הנדרשים לטרקטור למשימות חצר מגוונות. יאנמר משקיעה לאחרונה לא מעט בהחדרת הטרקטורים המעוצבים שלה לאירופה, כאשר הייחוד אותו החברה משווקת הוא השילוב – כהצהרתה – בין איכויות ייצור והרכבה גבוהות, שימוש במכלולים מוכחים ומתקדמים ומעל לכל, כפי שקל לראות – עיצוב שהוא בהחלט חריג, אם לא ראדיקלי בתחום. עיקר הפוקוס מבחינת היצרנית היפנית מתמקד בשוק הגרמני, אך במקביל מוחדרים הכלים החדשים למרכז אירופה (אוסטריה ושוויץ), לצרפת ובלגיה ובמקביל – לצפון אמריקה (קנדה וארה"ב).

טרקטור יאנמר מסדרה YT

טרקטור יאנמר מסדרה YT

הטרקטורים החדשים מציעים טווחי הספק הנעים מ-22 עד 60 כ"ס כאשר כל הגרסאות – 8 בסה"כ – מוצעות עם עמדת מפעיל פתוחה או עם קבינה סגורה. כל הכלים מותאמים "מהמפעל" להתחבר לכף קדמית. כל המנועים – מתוצרת יאנמר, מן הסתם – עומדים בתקן האירופאי העדכני ביותר (שלב 5).

טרקטור יאנמר מסדרה YT

טרקטור יאנמר מסדרה YT

יאנמר חשפה כבר בסוף 2015 ביפן את דור הטרקטורים הבא שלה, תחת השם 'סדרה YT'. הטרקטור הראשון שנחשף – הקונספט YT5113, בלט בעיצובו החריג, בשלון המעטה, שדימה טרקטור מן העתיד. רבות דובר, נותח ונידון בשנים האחרונות אודות חשיבות עיצוב המוצר בציוד חקלאי, כאשר עוד ועוד יצרניות מבינות את חשיבות הנושא – בניגוד גמור לדעה הרווחת עד כה, הדוגלת בתכליתיות עיצובית כאשר מדובר בכלי עבודה, והמאמינה שאין למראה משמעות באולם התצוגה. אז כיום, כפי שמסתבר יותר ויותר, לעיצוב משמעות רבה – גם כאשר מדובר בציוד חקלאי או ציוד מכני הנדסי, ויותר ויותר חברות משקיעות בכך משאבים ומאמץ. ביאנמר דוגלים באסטרטגיה המשלבת איכות גבוהה של הציוד – על פי מפרטיה והצהרותיה – עם עיצוב מתקדם, מודרני ומאפיין. בחברה מאמינים שבשילוב בין שתי תכונות אלו, יחד עם תמורה ראויה לכסף בדמות יעילות, חיסכון בעלויות השוטפות והנדסת אנוש גבוהה, היא תצליח להחדיר את הטרקטורים שלה לשווקים המאוד בררניים אליהם היא מכוונת בהצלחה.
יאנמר מיוצגת בארץ בתחום המנועים והצמ"ה, אך לא בתחום המיכון החקלאי, כך שבשלב זה הטרקטורים של החברה אינם רלוונטיים עבורנו.

טרקטור יאנמר מסדרה YT

טרקטור יאנמר מסדרה YT