ג'ון דיר 5105F
, ,

רשמו ביומן: ג'ון דיר – חשיפות מקומיות


חברת מפרם, יבואנית ג'ון דיר לארץ, תערוך באמצע אוגוסט מפגש לקוחות בו יוצגו כלים וציוד חדשים – והפעם בצפון, בבית ג'ון דיר שבאיזור התעשייה קדמת גליל שבסמוך לטבריה.
באירוע מתוכננות כמה השקות מקומיות של ציוד חדש; כוכב האירוע אמור להיות הטרקטור החדש למטעים מסדרה 5GF שזו תהיה לו החשיפה הראשונה בפני חקלאי ישראל. יבואני ג'ון דיר מוסרים כי זו לפחות הכוונה, כאשר מצידם נעשים כל המאמצים שהכלי יספיק להגיע במועד לארץ. טרקטור זה יוצע עם או ללא קבינה סגורה וכאופציה – עם זרועות קדמיות ויציאת כוח קדמית. הגרסה הראשונה המיועדת להגיע לארץ היא ה-5090GF (עם 90 כ"ס) כאשר בהמשך תצטרף אליה גרסת ה-5105GF החזקה יותר, עם 105 כ"ס.

ג'ון דיר 5090F

ג'ון דיר 5090F

עוד תיחשף קבינה חדשה מיוחדת למטעים שתוצג על ג'ון דיר 5115R ומנוע – רק המנוע – כחלק מהיצע חדש שיוצע מעתה על ידי היבואנית, שהחלה לשווק מנועים מתוצרת ג'ון דיר לכל מטרה.
לצד הציוד של ג'ון דיר יכלול האירוע תצוגת טנדרים מתוצרת שברולט המיובאים על ידי UMI, מרססים וכלי עבודה שונים.
האירוע מתוכנן להיערך ביום חמישי, ה-16 לאוגוסט בין השעות 11:00 ל-18:00, כאמור – בבית ג'ון דיר שבאיזור התעשייה קדמת גליל שבסמוך לטבריה. מיותר לציין כי האירוע יכלול כיבוד, מזון ושתייה לכל אורכו עבור כל באי התצוגה. לפרטים נוספים ניתן להתקשר ליבואנית ג'ון דיר – חברת מפרם – בטלפון 04-6059011