מרסס עצמאי PLA
, ,

ג'ון דיר ממשיכה להשקיע במרססים

מרסס עצמאי PLA

מרסס עצמאי PLA

ג'ון דיר ממשיכה את השקעותיה והתרחבותה בתחום המרססים, תוף שימת דגש על מרססי 'סלף' (הנוסעים בכוחות עצמם ושאינם נגררים או נישאים), עם רכישת מומחית המרססים הפרטית הארגנטינאית PLA. רכישה זו מצטרפת אל רכישת Hagie האמריקאית – מומחית בייצור מרססים גבוהי גחון ב-2016, רכישת Mazzotti האיטלקייה ב-2017 – יצרנית מרססי 'סלף' איטלקייה ורכישת King Agro הספרדייה בתחילת השנה – מומחית בייצור מכלולים מסיבי פחמן, עם התמחות במוטות ריסוס.

מרסס עצמאי PLA

מרסס עצמאי PLA

PLA הארגנטינאית הוקמה ב-1975 ונחשבת יצרנית מובילה במדינתה בתחום המרססים, אך גם מזרעות וציוד חקלאי נוסף. לחברה מפעלי ייצור גדולים בארגנטינה ובברזיל והיא משווקת את מוצריה בעיקר בדרום אמריקה אך גם ביתר העולם. PLA היתה ליצרנית הראשונה בדרום אמריקה לפתח ולהציע מרססי 'סלף' ומציעה מגוון מרססים המותאמים בעיקר לתנאי החקלאות ביבשת זו, ובבעלותה רשת מפיצים וותיקה ונרחבת כמו גם קהל צרכנים גדול.
את הסיבה לרכישת החברה מסביר במרומז ג'ון מיי, דובר הקונצרן: "עם רכישת PLA תמשיך ג'ון דיר במחויבותה כלפי לקוחותיה ברחבי העולם להציע ציוד מתקדם, יעיל, חסכוני ותחרותי במחירו, במטרה לאפשר להם להגיע למקסימום תפוקה". ניתן להבין מהדברים שרכישת מפעלי החברה תאפשר לג'ון דיר להציע מרססים זולים יותר, ויחד עם זאת מתקדמים דיים, בין היתר הודות ליכולת לשלב בין המידע שהצטבר עם רכישות יצרניות נוספות בתחומי הריסוס, כמו גם כמובן הידע של ג'ון דיר בעצמה בתחום, שכן היא מציעה מרססים משל עצמה מזה שנים רבות.

מרסס עצמאי PLA

מרסס עצמאי PLA