מעמיס אופני וייקור AR 520
,

הרפתן החדש של Weycor

מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס אופני וייקור AR 520

וייקור (Weycor) הגרמנייה משיקה מעמיס אופני חדש בשם וייקור AR 520 המחליף בהיצע את המעמיס הוותיק וייקור AR80e היוצא לגמלאות. המעמיס החדש מוגדר כדגם ראשון השייך לדור המעמיסים הבא של היצרנית, וזאת הודות לעיצוב מעודכן, תא מפעיל חדש לגמרי, מערך זרועות, בוכנות ומערכת הידראולית חדשים ומנוע מעודכן בהתאם לתקנים הקובעים כיום באירופה. הקבינה החדשה מבטיחה שדה ראייה משופר, מרווח נדיב יותר, מכלולי תפעול ומחוונים נוחים יותר לגישה ועבודה, יחידות מושב והגה חדשות ומערכת מיזוג משופרת.

מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס אופני וייקור AR 520

המעמיס הקומפקטי החדש AR 520 הנו מעמיס פירקי במשקל עבודה של 6.5 טון בקירוב המונע באמצעות מנוע דויץ 3.6 ליטר מעודכן (109 כ"ס). בהשוואה לדגם אותו הוא מחליף, ה-AR80e כאמור, הוא שוקל קצת יותר, מצויד באותו מנוע דויץ הבסיסי – אך לאחר רענון ושדרוג, ועם תוספת הספק של 14 כ"ס. ל-520 החדש גובה ציר כף גבוה בכ-5-10 ס"מ, תלוי בגרסה, והוא מוצע 'מהמפעל' עם מגוון כפות גדול יותר בהשוואה לקודמו, ובנפח רב יותר (עד 1.3 במקום עד 1.1 מ"ק). שיפורים אלו נועדו בין היתר להציע מענה לדרישות הגוברות מסוג כלים אלו, גם כאשר מדובר בכלים קלים וקומפקטיים יחסית.

מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס אופני וייקור AR 520

כוח המנוע מועבר באמצעות מערכת הידרוסטטית דו-שלבית אל ארבעת הגלגלים; המפעיל יכול לבחור בין מצב 'עבודה' המגביל את מהירות הנסיעה ל- 6.5 קמ"ש, לבין מצב 'נסיעה' המאפשר מהירות של עד 20 קמ"ש. כאופציה (בתשלום) ניתן לקבל מערכת העברת כוח המאפשרת נסיעה עד למהירות של 40 קמ"ש. כל תפעול הנסיעה של הכלי מתבצע באמצעות ג'וי-סטיק חדש ומתקדם.
בין המערכות החדשות המוצעות כאן נציין עוד את מערכת הבלימה ונעילת הגלגלים האוטומטית, הנכנסת לפעולה עם דימום המנוע ומתיימרת לנעול את הגלגלים גם בעמידה במורד, ומערכת חיבור וניתוק הידראולית חדשה בקצה הזרועות.

מעמיס אופני וייקור AR 520

מעמיס אופני וייקור AR 520

מתכנני המעמיס החדש מדגישים את תשומת הלב שניתנה לכל תחום התחזוקה והטיפולים, באמצעות ריכוז נקודות בגירוז, הבדיקות והמילוי במטרה להקל על הגישה לצורך בדיקה, תחזוקה, מילוי ותיקונים.
יבואנית מעמיסי וייקור לארץ – חברת דיזל הנדסה – מתכוונת לייבא את המעמיס החדש בטווח הזמן הקרוב, הן לשימוש בתחומי עבודות הפיתוח העירוניות והן לשימוש חקלאי.

איך וייקור R 520 החדש מול המתחרים? לחצו על התמונה וכנסו למנגנון ההשוואה הייחודי שלנו: