MICHELIN CrossGrip
,

צמיג לכל תנאי ממישלין

MICHELIN CrossGrip

MICHELIN CrossGrip

מישלין הצרפתייה חושפת פרטים אודות הצמיג הרב-משימתי המושלם מבחינתה לטרקטורים – ה-CrossGrip. במישלין מצהירים כי מדובר בצמיג "לכל סוגי המשימות – בכל עונות השנה", בכלל זה התאמה לנסיעה בטוחה על כביש סלול.
עוד מוגדר צמיג זה כ-M&S ו-All-Season והוא מתוכנן ומיועד לטרקטורים קטנים ובינוניים, מעמיסים אופניים ומעמיסים טלסקופיים, מלגזות שדה ומחפרים אופניים. תכנונו כלל התאמה למגוון רחב מאוד של תנאי עבודה, החל ממשימות בשדה ובסוגי אדמה מגוונים, עבור בעבודה על מצע קשה וחלקלק (רפתות, מרכזי מזון) עד למשימות נסיעה מהירה יחסית על אספלט.
צמיג ה-CrossGrip החדש כוללת תבליט של 196 קוביות מחוזקות הערוכות בסדר ייחודי המתיימר לאפשר את כל התכונות המובטחות עבור צמיג זה, ובתוך כך כושר ניקוי עצמי גבוה, אחיזה טובה בבוץ, שחיקה מינימלית ועמידות גבוהה במיוחד של דפנות הצמיג. אלו האחרונות מתיימרות לאפשר 'משחק' עם לחצי האוויר, ויעילות במגוון לחצים להתאמה מלאה לסוג המשימה הנדרש.
MICHELIN CrossGrip מוצע בשלב ההשקה במידות 400/80R24, 250/80R16, 440/80R24 ו-440/80R28 והוא משווק החל מעכשיו באירופה, קנדה ויפן. במהלך 2019 יורחב היצע המידות והשווקים בהם צמיג זה יימכר.