זטור Hortus
זטור UTILIX

זטור UTILIX

זטור הצ'כית השיקה במסגרת תערוכת 'אגריטכניקה 2017' שנערכה בנובמבר 2017 בהאנובר, גרמניה, שני טרקטורים חדשים: זטור HORTUS וזטור UTILIX – שתי סדרות טרקטורים המכסות יחד טווח הספק שבין 40 ל-70 כ"ס. זטור מודיעה כי זה עתה מתחיל שיווק סדרות אלו בעולם, בכלל זה גם אצלנו.

זטור UTILIX

זטור UTILIX

מדובר בטרקטורים חקלאיים קומפקטיים ובינוניים המוצעים על ידי זטור, שנולדו כתוצאה משיתוף פעולה עם יצרנית הטרקטורים הקוריאנית TYM; למעשה מדובר בטרקטורים של TYM לכל דבר ועניין, הצבועים והממותגים כזטור. TYM מצידה מציעה טרקטורים גדולים יותר של זטור בקוריאה, הממותגים כ-TYM. זטור מציעה עבור שני הטרקטורים החדשים ערכות כף קדמית ייעודיות "מהמפעל" שפותחו להתאים לכלים אלו. את הכפות ניתן להזמין במעמד הזמנת הטרקטור או להוסיף בשלב מאוחר יותר על טרקטור קיים.
זטור UTILIX הוא טרקטור עם הינע הידרוסטטי המוצע בשני דגמים: UTILIX HT 45 עם 43 כ"ס ו-UTILIX HT 55 עם 55 כ"ס. מערכת העברת הכוח ההידרוסטטית כוללת שלושה שלבים והיא מאפשרת מהירות מרבית של עד 30 קמ"ש. טרקטורים אלו מוצעים רק עם קבינה סגורה וממוזגת, המהווה אבזור הכלול במחיר.

זטור Hortus

זטור Hortus

זטור HORTUS הוא טרקטור גדול במקצת, ומוצע בשלב זה אף הוא בשתי גרסאות, שתיהן עם 67 כ"ס כאשר ההבדל הוא בתיבת הילוכים: זטור HORTUS HS מצויד בתיבת PowerShuttle המאפשרת שינויי כיוון נסיעה מהירים ואפילו תחת עומס, וזטור HORTUS CL המצוידת בתיבה מכאנית המציעה 24 הילוכים לפנים ו-24 לאחור. שני הטרקטורים מסוגלים להגיע למהירות נסיעה מרבית של 40 קמ"ש. גם כאן קבינה סגורה וממוזגת מהווים אבזור סטנדרטי.

זטור Hortus

זטור Hortus

מיבואנית זטור לארץ, חברת א.ל. טרקטורים ומיכון חקלאי בע"מ מעמק חפר נמסר כי שני הטרקטורים החדשים נמצאים כבר בהליכי תקינה והם יגיעו לארץ, ככל הנראה לקראת סוף שנה זו. בחברה כבר מתקבלות הזמנות לכלים