קומביין ג'ון דיר S770
, ,

ריענון הקומביינים הירוקים

קומביין ג'ון דיר S770

קומביין ג'ון דיר S770

שנה בדיוק לאחר השקת סדרת הקומביינים S700 () וכבר מודיעה ג'ון דיר על סדרת שיפורים ועדכונים בה, לקראת עונת 2019. בצפון אמריקה כבר הוחל בשיווק ומכירות המהדורה המעודכנת של הסדרה, כאשר עיקר העדכונים מתייחסים להוספת אופציית מערכות זחלים קדמיים 'מהמפעל', עוד שולחנות קציר לבחירה ועדכוני תוכנת בקרה ושליטה בטלפון או במחשב הניידים.
ג'ון דיר מציעה את סדרה S700 עם 4 גרסאות לבחירה: הבסיסיות הן ג'ון דיר S760 עם 333 כ"ס וג'ון דיר S770 עם 391 כ"ס, שתיהן עם מנוע ג'ון דיר בנפח 9.0 ליטר ומיכל זרעים בנפח 10.6 מ"ק בקירוב; הגרסאות החזקות מוצעות עם מנוע ג'ון דיר בנפח 13.5 ליטר: ג'ון דיר S780 עם 473 כ"ס וג'ון דיר S790 עם 543 כ"ס, שתיהן עם מיכל תבואות בנפח 14.1 מ"ק בקירוב.

מעתה ניתן לקבל את הקומביינים מסדרה S700 עם מערכות זחלים מקוריות

מעתה ניתן לקבל את הקומביינים מסדרה S700 עם מערכות זחלים מקוריות

מעתה ניתן להזמין מערכות זחלים קדמיות מקוריות מהמפעל יחד עם הקומביין כחלופה לגלגלים הסטנדרטיים, בעיקר עבור הנדרשים לעבוד בתנאי שטח קשים יותר מבחינת לחות וסכנות שקיעה, או המבקשים למזער את נזקי דחיסת הקרקע, שכן למערכות זחלים יכולת פיזור עומס טובה יותר משל גלגלים עם צמיגים. המערכות מוצעות בשלושה רוחבי זחלים: 61, 76 או 91 ס"מ בקירוב, והן משוככות. בג'ון דיר מציינים כי מערכות הזחלים הן חדשות ומהוות שיפור של המערכות המוכרות זה מכבר, עם התאמות טובות יותר לקומביינים. עיקר השיפורים מתייחסים למערכת השיכוך החדשה והמשופרת. המבטיחה מעקב יעיל יותר אחר פני השטח ונסיעה חלקה יותר, בין היתר במהירויות נסיעה מנהלתיות גבוהות יותר – עד 40 קמ"ש.

ג'ון דיר מרחיבה את היצע השולחנות לסדרה S700

ג'ון דיר מרחיבה את היצע השולחנות לסדרה S700

היצע השולחנות החדש כולל מעתה גם מערכות מסדרה 700FD HydraFlex draper הכוללות שולחנות עד לרוחב של 13.7 מ' – בנוסף לשולחנות ברוחב 10.7 ו-12.2 מ' בקירוב. השולחנות החדשים מתיימרים להציע חלק מהמכלולים הפנימיים מחוזקים, רצועות מאסיביות יותר, מיסבים מחוזקים ועוד – הכל במטרה לאפשר קצב עבודה גבוה יותר גם בתנאי קיצון ועומס מרביים, מבלי לפגוע באמינות. עוד תוספת לשולחנות החדשים מהווה הוספת חיישן מרחק/גובה מהקרקע (רביעי), העוזר למערכת בקרת הציפה האוטומטית לתפקד טוב ומדויק יותר – תכונה הנדרשת בעיקר ככל שמהירות העבודה עולה.

קומביין ג'ון דיר מסדרה S700

קומביין ג'ון דיר מסדרה S700

תוכנת הבקרה והשליטה MyOperations המיועדת לסדרה S700 החדשה עברה רענון ושיפור, שעיקרו יכולת משופרת לאבחן ולבדוק את כלל מערכות הקומביין מרחוק. האפליקציה המחודשת מאפשרת ביצוע יותר פעולות מרחוק לכיול ותיקון, כמו גם לאבחנה ובקרה. למעשה ניתן מעתה לכייל ולכוון כל מערכת בקומביין דרך התוכנה המשופרת, גם מרחוק, הודות להתאמתה העדכנית ליתר מערכות המחשוב בכלי. יבואנית גון דיר לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר.