מדשנת Echo
מדשנת Echo

מדשנת Echo

Echo היפנית משיקה שתי מפזרות דשן קומפקטיות ומקצועיות בשם ECHO RB-80 ו-ECHO RB-100S. באקו מגדירים את שתי התוספות האחרונות להיצע המדשנות הקומפקטיות הנדחפות של היצרנית כ"משנות כללי המשחק" בתחום, הודות לעיצוב, לטכנולוגיה, לשימוש במכלולים איכותיים ועמידים ולרמת היעילות הגבוהה אותן הן מציעות – על-פי Echo. בהודעה לעיתונות מציינת היצרנית כי בפיתוח המדשנות החדשות הושקעו למעלה מ-1,000 שעות בחינה וניסוי בתנאים מגוונים שהתקיימו במהלך שלוש שנים, בנוסף כללו המבחנים למעלה מ-200 מדשנות שנמסרו ללקוחות שונים לעבודה, כאשר בסוף התהליך נותחו כל המסקנות, ההארות והבקשות של הלקוחות לכדי מוצר מוגמר המוכן לייצור ושיווק.

מדשנת Echo

מדשנת Echo

שם הגרסאות נגזר מכמות הדשן אותה הן מכילות: 80 ו-100 ליברות, בהתאמה, שהם 36.3 ו-45.4 ק"ג, בקירוב, בהתאמה (42.5 ו-51 ליטר, בהתאמה). ECHO RB-80 מתבססת על שלדה המצופה צבע מגן מיוחד על בסיס אבקה, בעוד שה-ECHO RB-100S כוללת שלדה מפלדה על חלד. ה'גיר' – היחידה המעבירה את הכוח המגיע מציר הגלגלים אל מערכת הפיזור – הוא אטום ואינו דורשת תחזוקה. ב-Echo מתגאים גם במערך הפיזור המאפשר בשתי המדשנות בחירה מבין ארבעה מצבים כסטנדרט: פיזור רחב, צר, לשמאל או לימין. ECHO RB-80 נשענת על גלגלי 13" בעוד ה-ECHO RB-100S נעה על גלגלי 15". הצמיגים ממולאים באוויר.
כמדשנות מקצועיות ניתנת אחריות יצרן למשך שנתיים בשימוש מקצועי, וחמש שנים בשימוש ביתי/חובבני. ECHO RB-80 מוצעת בארה"ב במחיר 300$ וה-ECHO RB-100S נמכרת במחיר 400$. יבואנית אקו לישראל היא חברת שירות וציוד.