מזרעה קוורנלנד DG-II
,

המזרעה לשטחים גדולים

מזרעה קוורנלנד DG-II

מזרעה קוורנלנד DG-II

קוורנלנד (Kverneland) הנורבגית משיקה מזרעת דריל גדולה, מתקדמת ומדוייקת בשם DG-II המתיימרת להציע את המילה האחרונה בתחום. מדובר במזרעה נגררת המאפשרת רוחב זריעה של 12 מטרים במהירויות גבוהות, והודות למיכל זרעים בנפח 6,000 ליטרים ניתן לעבוד זמן ארוך ברצף, עד לתפוקה של 170 דונם לשעה.
המזרעה החדשה מיועדת לקבלנים או לחקלאים בעלי שטחים העובדים בהיקפים גדולים. מערכת שליטה ותפעול ISO-Bus מתקדמת מאפשרת כמובן שליטה מלאה בכל פונקציות המזרעה מתוך הקבינה של הטרקטור המפעיל. בין היתר יכול המפעיל לשלוט בקצב וצפיפות הזריעה בכמויות שבין 200 גרם ועד ל-32 ק"ג לדונם, תוך התאמת המזרעה למגוון רחב של גדלי וסוגי זרעים. למזרעה מערכת ממוחשבת אוטומטית המתאימה את כמות הזרעים וצפיפותם למהירות העבודה בפועל – באופן אוטומטי, תוך התאמה אוטומטית בהתאם לסוגי הזרעים השונים.

מזרעה קוורנלנד DG-II

מזרעה קוורנלנד DG-II

כל כיול של המזרעה ניתן לביצוע באמצעות מסך המגע בקבינה המהווה חלק מהמערכת, ולשמור נתונים אלו בזיכרון לשימוש עתידי. השליטה במזרעה כוללת בין היתר יכולות כיוון וכיול של כל פונקציות המזרעה – גם תוך כדי תנועה, בכלל זה בין השאר עומק הזריעה, מהירות החדרת הזרעים, מרווח הזריעה, רוחב הזריעה ועוד. ניתן להוסיף מגוון סוגי דישון שיוחדרו אל הקרקע במקביל לעבודת הזריעה.
למזרעה החדשה קוורנלנד DG-II תכנון המתיימר להציע חדירה שווה ואחידה אל הקרקע לכל רוחב הזריעה, יחד עם החדרת זרעים מדוייקת ביותר (הן מבחינת שמירה על רוחב העבודה והן מבחינת הרצף האחיד) – והכל במהירות גבוהה, בעיקר הודות למערכות הצלחות והסכינים הייחודיות של המזרעה. המזרעה מתוכננת לאפשר גרירה על כביש ציבורי במצב מקופל במהירות של עד 40 קמ"ש. יבואנית קוורנלנד לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר.

מזרעה קוורנלנד DG-II

מזרעה קוורנלנד DG-II