Amazone Cayros M
,

ה-Amazone לטרקטורים קטנים

Amazone Cayros M

Amazone Cayros M

אמזון (Amazone) הגרמנייה ממשיכה בהעמקת פעילותה – תרתי משמע – בתחום המחרשות, תחום מוצרים בהם לא עסקה החברה עד ל-2013, ומאז 2016 ביתר שאת – עם רכישת חטיבת המחרשות של Vogel & Noot, יצרנית מיכון חקלאי וותיקה מאוסטריה.
ליבת היצע המחרשות של אמזון היא סדרה Cayros הכוללת מחרשות רתומות ומתהפכות עם 3-6 להבים, במגוון גרסאות. עתה מתרחבת משפחה זו עם הוספת גרסאות חדשות עם 2 ו-3 להבים (מתהפכות), כאשר המחרשות בעלות 2 הלהבים מיועדות לעבודה עם טרקטורים חלשים וקלים יותר, עם הספקי מנוע של 50 כ"ס ומעלה. בכך מתרחב משמעותית קהל היעד של מחרשות אלו, ההופכות לסדרה משמעותית וחשובה עבור אמזון.
גרסאות ה-3 להבים החדשות המצטרפות לסדרה Cayros מוצעות עם כיוון רוחב מכאני או הידראולי רציף, ובכך מכוסה טווח לקוחות וסוגי עיבודים נוסף שמחרשות אלו יכול להתאים עבורם – החל מעבודה עם טרקטורים בינוניים בתנאי עבודה מגוונים, ועד לעבודה בתנאי קיצון בהם נדרש הספק גבוה במיוחד עבור כל להב מחרשה.
שיפור נוסף הרלוונטי למחרשות הגדולות יותר בסדרה (4 להבים ויותר) הוא שימוש בקורות פלדה בעלות עובי דופן של 12 מ"מ. יבואנית הציוד של אמזון לארץ היא חברת האחים ניסנבוים