פולריס ריינג'ר 150 EFI
,

הריינג'ר לילדים (וידאו)

פולריס ריינג'ר 150 EFI

פולריס ריינג'ר 150 EFI

פולריס משיקה ריינג'ר חדש המתוכנן ומיועד לילדים מגיל 10 ומעלה; בדגם החדש – פולריס ריינג'ר 150 EFI נראה כהעתק מוקטן של דגמי הריינג'ר המוכרים. אורכו 216 ס"מ בלבד, רוחבו 122 ס"מ וגובהו 147 ס"מ. משקלו העצמי 305 ק"ג וכושר ההטענה שלו עומד על …פחות מ-23 ק"ג.
את הכוח – ההספק לא דווח – מספק מנוע חד-בוכנתי בנפח 150 סמ"ק, כאשר העברת הכוח מתבצעת כמקובל דרך ואריאטור (גיר רציף), אך רק אל הגלגלים האחוריים.

המיוחד בריינג'ר החדש – מעבר לממדיו הקטנים – הוא במערכת השליטה RIDE COMMAND המוצעת עם כלי זה, והמאפשרת להורים לשלוט ולתכנן מראש מגבלות בטיחות להגנה על הילד ברכב. כך ניתן באמצעות מכשיר הטלפון הנייד להגדיר איזור בו הריינג'ר יכול לנוע, כאשר חריגה ממנו תוביל לדימום המנוע; ניתן להגביל את מהירות הנסיעה; ניתן לדומם את המנוע מרחוק או להתניעו מחדש; המערכת מאפשרת נעילה כך שלא ניתן יהיה להניע את הכלי ללא קוד; מגבלה אוטומטית לא מאפשרת מהירות נסיעה של מעבר ל-9 קמ"ש כאשר הנהג אינו חגור ועוד.

פולריס ריינג'ר 150 EFI

פולריס ריינג'ר 150 EFI

בנוסף מוצע אבזור בטיחות הכלול במחיר הכלי דוגמת דגלון אזהרה, צמד קסדות, רשתות הגנה כדלתות, נורות LED המופעלות בכל זמן שהמנוע פועל וכמובן מסגרת בטיחות אינטגרלית המהווה חלק מהמרכב.
המחיר בארה"ב עומד על 5,000$. יבואנית פולריס לישראל היא חברת ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי