דויץ פאהר C9306
,

דויץ-פאהר: קומביינים חדשים

דויץ פאהר C9306

קומביין דויץ פאהר C9306

לאחר כארבע שנים בשוק מוחלפת סדרת הקומביינים של דויץ פאהר – סדרה C9000 – בסדרה חדשה: C9300.
עיקר החדשות והעדכונים מתייחסים לשיפורים בתחום צריכת הדלק, הנדסת האנוש בקבינה ואופטימיזציה של כל מערך הקציר, הדייש והריקון.
במקור הוצגה סדרה C9000 עם מנועי דויץ, כאשר ברענון הראשון שלה, ב-2016, הוחלפו מנועים אלו במנועי מרצדס חזקים (354 ו-395 כ"ס), מתקדמים ונקיים יותר. בסדרה C9300 משרתים מנועים דומים, אך לאחר רענון ועדכון קלים הם עומדים מעתה בתקני פליטת המזהמים 'שלב 4' האירופאיים ובמקביל מתיימרים להציע חיסכון קל בצריכת הדלק. מנגנון ההינע הוא הידרוסטטי וכולל 4 שלבים, והוא מפוקח ונשלט אלקטרונית.

הקבינה היא מסוג CommanderCab VI של קבוצת SDF (סאמה דויץ-פאהר האיטלקייה, בעליה של דויץ-פאהר) ובדגמי הקומביינים החדשים היא מוצעת במהדורתה העדכנית ביותר, לאחר טיפול מקיף בכל אמצעי התפעול ובמכלולים סביב המפעיל. בתוך כך מוצע ג'וי-סטיק מרכזי חדש ויחידת כיסא חדשה. מסך מגע חדש בקוטר 8" מתיימר להציע עוד פונקציות וקלות בבקרה ובתפעול המכונה ולהקרין באמצעות גרפיקה חדשה ונוחה יותר להבנה וקריאה את כל מדדי הקומביין אל מול פני המפעיל. מסך זה מצטרף למוניטור בקוטר 12" אליו משודרות תמונות המתקבלות משלוש מצלמות היקפיות חדשות.
דגמי הקומביינים מסדרה C9300 כוללים מנגנוני איזון במתלים, ומסוגלים בשל כך לפעול בשיפועי צד של עד 20% ועליות של עד 6% כאשר הכלי עובד מאוזן ביחס לכדור הארץ.
מיכל הזרעים טפח בכ-10% ביחס לסדרה C9000 ועומד מעתה על 10,500 ליטרים. קצב ריקונו עלתה בכ-30%. היצע השולחנות לקומביינים אלו גדל והתרחב, והוא כולל שולחנות קציר המאפשרים רווחב עבודה של עד 9.0 מטרים.
הקומביינים החדשים של דויץ פאהר כבר החלו להימכר באירופה, במטרה להגיע לעונת 2018 בזמן. דויץ-פאהר מיובא לארץ על ידי חברת צ.ל.ע מעמק חפר. היבואן אינו משווק בארץ את הקומביינים של המותג.

דויץ פאהר C9306

קומביין דויץ פאהר C9306