קוהן CULTIMER M 300
קוהן CULTIMER M 300

קוהן CULTIMER M 300

קוהן (Kuhn) הצרפתייה משיקה קולטיבטור חדש בשם CULTIMER M 300 כהשלמה לסדרת הקולטיבטורים CULTIMER L; בעוד זו האחרונה כוללת קולטיבטורים עם 3 שורות של 'רגליים' המיועדים להירתם אל טרקטורים עם 120-420 כ"ס, כולל ה-CULTIMER M 300 שתי שורות רגליים בלבד, בכדי להתאים לעבודה עם טרקטורים חלשים יותר – 75-135 כ"ס, במקרה זה. רוחב העבודה עומד על 300 ס"מ, כפי שהשם מרמז.
הקולטיבטור החדש CULTIMER M 300 כולל 'רגליים' קשיחות המשוככות באמצעות בולמי זעזועים וקפיצים מאסיביים המותקנים אופקית. אלו מתוכננים לעמוד בפני כוח התנגדות של עד 600 ק"ג, בטרם יתכווצו ויאפשרו להתמודד עם מכשול עמיד מדי. בכך נטען כי זמן שהיית ראשי הלהבים בתוך הקרקע הוא מרבי, גם בתנאים הכוללים מכשולים בתוך הקרקע ותנאי עבודה קשים יותר. הכלי תוכנן ומיועד להתחבר לערכת דיסקים לפירור ו/או צלחות דיסוק בחלקו האחורי, במטרה להותיר שטח מעובד, מיושר ואחיד.
קוהן CULTIMER M 300 מיועד למגוון משימות קלטור, עישוב, פתיחת הקרקע, פירור ויישור. ניתן להתקין דיסקים וצלחות במגוון קטרים וגדלים, לפי הצורך או הדרישה. אנשי היצרנית טוענים כי מבנה, תצורת ואופן חיבור ה'רגליים' מציעים איכות הפיכת ופתיחת קרקע מעולה.
יבואנית קוהן לארץ היא חברת האחים לוינסון מחולון.

קוהן CULTIMER M 300

קוהן CULTIMER M 300