מזרעה אמזון AD-P 01 Special
,

מזרעה חדשה מ-Amazone

מזרעה אמזון AD-P 01 Special

מזרעה אמזון AD-P 01 Special

אמזון הגרמנייה (Amazone) משיקה מזרעה נישאת חדשה תחת השם AD-P 01 Special. מזרעה זו מוצעת בשילוב המתחחת האנכית KG/KX 01 המותקנת לפניה ומערכת הצלחות (דיסקוס) KE 01 כקומבינציית זריעה המבצעת את כל עבודת ההכנה והזריעה בפס אחד.
המזרעה החדשה AD-P 01 Special היא פניאומטית ומציעה רוחב עבודה של 3.0 מטרים. בדיוק כמו במזרעה אמזון Cataya שהושקה לפני כשנה כך מצוידת גם ה-AD-P 01 Special במנגנון החיבור והניתוק המהירים QuickLink המאפשר חיבור וניתוק קלים ונוחים של ציוד עיבוד לפני, אחרי המזרעה או גם וגם – לפי תנאי השטח, הדרישות, סוג העיבוד/זריעה וכיו"ב. הרעיון מאחורי אופציה זו הוא גם בהעלאת התפוקה והיעילות של המזרעות או כל כלי עבודה נישא אחר של אמזון הודות ליכולת לחבר בקלות כמה סוגי כלים שונים (דוגמת מתחחת ומזרעה, למשל). כך ניתן לחסוך בהוצאות הכרוכות ברכישת מזרעה המשלבת כלי עיבודים, שמחירה לא רק יקר ממזרעה לחוד או מתחחת, למשל – לחוד, אלא גם מוגבלת באופי השימוש ביחס לכלים נפרדים.

מזרעה אמזון AD-P 01 Special

מזרעה אמזון AD-P 01 Special

אמזון AD-P 01 Special מוצעת עם מיכל זרעים בנפח 850 או 1,250 ליטר לבחירה, כאשר שתי האופציות מוצעות עם אפשרות הגבהת המסגרת להגדלת הנפח ב-250 ליטר נוספים, לכדי נפח הכולל (קרי: 1,100 או 1,500 ליטר, לאחר התוספת). ניתן לקבוע רוחב שורות של 12.5 או 15.0 ס"מ. לכיסוי פס הזריעה ניתן לבחור בין קוצים מעוקלים בקצה מנגנון הזריעה לבים שורת צלחות להידוק – בהתאם לדרישה ולסוג הקרקע.
תפעול המזרעה נעשה כמובן מתוך הקבינה של הטרקטור הנושא, וניתן לבצעו באמצעות מערכת השליטה והבקרה של אמזון המכונה AMADRILL + או באמצעות טרמינל ISOBUS. בין היתר ניתן לשלוט בדיוק, כיוון וכיסוי הזריעה באמצעות מערכות השליטה של המזרעה, המתבססות בין היתר על GPS. יבואנית Amazone לארץ היא חברת האחים ניסנבוים מיבנאל