CASE Optum 250 CVX
, ,

קייס מציעה גרסת בסיס ל-Optum

CASE Optum 250 CVX

CASE Optum 250 CVX

קייס מרחיבה את היצע הגרסאות עבור סדרת הטרקטורים החדשה אופטום (Optum); אל האופטון 270 והאופטום 300 (עם 270 ו-300 כ"ס, בהתאמה) מצטרפת גרסה חדשה, חלשה יותר, עם 250 כ"ס. עם הוספת גרסה זו להיצע מצטמצם עוד יותר הפער בין דגמי סדרת פומה (Puma) – המוצעים בטווח ההספק שבין 150-240 כ"ס, לבין דגמי סדרת האופטום, שהוצעו עד כה עם הספק מינימלי של 270 כ"ס.
התוספת החדשה לסדרה אופטום הוא הקייס אופטום 250 CVX החדש, אשר כיתר דגמי הסדרה מוצע אף הוא עם גיר רציף (CVX). סדרה אופטום של קייס הציגה עם חשיפתה (יחד עם הסדרה התאומה מבית ניו-הולנד, סדרה T7 HD קונספט חדש בתחום הטרקטורים לעיבודים; כסדרה הממוקמת בין הסדרות פומה הקומפקטית למאגנום הגדולה יותר, מתבססים דגמי האופטום על שלדה קומפקטית יחסית למקובל אצל טרקטורים ברמות הספק כאלו, בתוך כוונה להציע טרקטור חזק וקומפקטי, בעיקר בשל הצורך לעוד ועוד הספק בציוד המופעל על ידי הטרקטורים הגדולים כיום, אך כאשר אין צורך בממדים הגדולים או במשקל הגבוה. בין היתר בשל תכונה זו מציעים דגמי האופטום יכולת העמסה גבוהה ביחס לגודל, וכאמור – הספק גבוה, גם בהתייחס לגרסת הבסיס החדשה, עם 250 כ"ס. משקלו של הקייס אופטום 250 CVX דומה למשקל צמד אחיו, קרי: 16.8 טון. סדרה זו מיוצרת במפעלי CNH (קייס-ניו הולנד, החברה האם של קייס) בסנט ואלנטיין שבאוסטריה.

CASE Optum 250 CVX

CASE Optum 250 CVX

קייס אופטום 250 CVX מצויד במנוע דומה למנוע המשרת גם בגרסאות ה-270 וה-300, קרי: פיאט תעשייתי (FPT) 6-צילינדרי בנפח 6.7 כ"ס העומד בתקני פליטת המזהמים העדכניים בצפון אמריקה ובאירופה, שכויל כאן להספק מירבי של 250 כ"ס. כמו אצל 'אחיו' החזקים יותר מצויד גם הקייס אופטום 250 CVX במערכת ניהול גובה סל"ד המנוע בסרק, שעיקרה הורדת הסל"ד בסרק מ-850 ל-650 באופן אוטומטי, לאחר שתי דקות בהן לא נגע המפעיל במצערת. המחשב "מסיק" כי הכלי עומד לזמן מה ללא פעולה, ודואג למזער את צריכת הדלק והבלאי במצבים אלו.
כטרקטור "קומפקטי אך שרירי" מתאפיין גם הדגם ה'חלש' בהיצע סדרת האופטום בכושר הרמה מרשים בזרועות, עם יכולת להרים משקל של עד 11.1 טון מאחור. המערכת ההידראולית המתקדמת בסדרה זו כוללת בין היתר בקרת עומס, בקרת ספיקה אוטומטית בהתאם לתנאים, 4 יציאות מאחור ושתיים מלפנים וספיקה מרבית של עד 165 ליטר/דקה.
רשימת האופציות עבור דגמי סדרת האופטום היא ארוכה ומגוונת, ונועדה בין היתר להציע מרווח מחירים רחב, מבסיסי ותחרותי, ועד למאובזר ומותאם במדויק לצורכי הלקוח. בין היתר ניתן להזמין עבור דגמי סדרה זו מערכת נגד נעילת גלגלים בבלימה (ABS) – בעיקר לנדרשים לנוע מרחקים גדולים יחסית על כביש סלול, מגוון מידות צמיג (עד לקוטר 205 ס"מ מאחור), מערכת בלם-מנוע מתקדמת ועוד.
יבואנית קייס לארץ היא חברת נ. פלדמן מחיפה